Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 2 March 2012

笑一下,又不會死啦~XDD


在這個很忙碌很忙碌的一周,我的星期五終於到來了。
星期五很美好,有著週休兩日。
星期六可以喘口氣,和archi的學長姐們出去玩。
星期日是主日,更喜樂了,感恩!:))
值得慶幸的,我還活著,還呼吸著最純最真實的氧氣。
好多看開了的事情,不知道接下來會演變得怎樣。
親愛的上帝,我將一切榮耀喜樂快樂悲傷憂愁煩惱交託於您。
我百分百相信,這一切都是有原因的,是老早已被安排的。
我不會強求什麼,我也不會遺憾什麼,因為這是我的選擇。
真心希望,大家都快樂,大家都幸福。^^



最近不知好歹地參加了好多活動,哈哈。
不知道還可以應付嗎,就全力以赴就好咯。
星期三那天是理大新春聯歡晚會,人是多到……………………水洩不通車水馬龍。
身為一位盡責(最好是-.-)的工委, 本人當然是要嶄露頭角一下啦。
哈哈kisiao有什麼好嶄好露的啦?XD
晚會之前一個月都在負責小冊子(就是把我逼瘋的爛廣告致詞稿一大堆的那本)。
當晚我就負責賣這個!XD



我只能說我沒有生意頭腦。
小姐要買嗎?一支一塊買三送一。哦不要啊沒關係啦謝謝。
zzz吼我就是沒有說服人願意掏腰包購買的能力啦。/.\
當天場面真的真的很浩大,連魚的campus也過來了,形成一片藍海XDD
檳城師訓的陣容也不容小覷的,青青一片!
哈哈至於我們main camp的學生,我只能說白吃的晚餐人人愛,更何況是免費入場表演嘉賓陣容鼎盛的大型晚會。
唉天色再不美大家都要冒著風雨早早衝過來霸位看表演啦。:))





ASHLEY 小姐 (知道你有捧我部落的場我真的很開心啦!)
華乐

相聲

舞龍

超厲害的四川變臉就在我面前!

老師XDD

lam死我和魚的音樂王子 XD
天才鼓手小弟弟,我在等你長大lalalaa~XD
魚魚也過來了,哈哈經常見面真好!
那天學校來了一些handmade藝術家擺地攤。
O.M.G 我簡直要瘋掉。
我的法式簡約雜物風啊啊啊啊啊!











買了對花花耳環 :)

過後選了一份自己都超喜歡的禮物給妹妹。
diy的東西怎麼可以貴得那麼過分啦??
節食計劃又要開始了啦。T.T
不過算了,答應過她如果考得好就獎勵的(雖然現在連試都還沒考),但我對她100%信心hehee!
要加油啦,我在乎的人們,你們的幸福就是我的快樂。:))
再次打從心底感謝主。
您的恩典都在我的日常生活中展現了。Amen!




march, urs lovely. JOEY.




No comments:

Post a Comment