Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 21 March 2012

學不會

懶惰的細胞越長越多,我已經三天沒回部落了。
是啊,最近有太多東西可以當成忙的藉口。
但我只想沉澱自己,沉澱那個漂在空中好久好久的自己。
你的一句,‘不要再活在自己的世界了’,很重很重狠狠地把我甩醒。
我是真的該醒了,對嗎?
世界就是如此殘酷,就算你再善良再單純地為這個世界加上‘美好’的註解。
它終究還是現實的,可以一瞬間把你努力好久好久的東西摧毀,而且毫不留情的。
對啊,我沒有太大的野心去侵略任何的榮譽,更沒有背負著不成功便成仁的期望。
但你懂我的努力嗎?我只是期許自己一天一天的進步而已。
只希望今天的自己,能比昨天那個笨笨又有點小迷糊的自己好一些。
或許對你而言那只是比芝麻綠豆還小的事情。
但我還是能為了那一丁點的小快樂而開心一整天,笑著入睡,甜着甦醒。
我相信自己行的,連續八個小時不眠不休地把那兩張完全空白的A1畫紙填滿,是一件多麼有成就感的事情。
我很想變得很厲害很厲害,如果可以給我一步登天的力量。
可能我們還是有距離吧,哈哈是啊我就是一個那麼微不足道的小角色而已。
一个女生成熟的标志,是学会狠心,学会独立,学会微笑,学会丢弃不值得的感情。
很想問問上帝,我要幾時才能學會這些?
如果學習成熟是有期限的,可以盡量把它缩得越短越好嗎?
你不會明白的,你不會懂我偶爾的心痛是多麼的痛。
我真的一直在努力著,真的很努力地嘗試了。
我很感謝主,就算那偶爾的心痛再怎麼把我折磨得撕心裂肺,大哭之後我還是會很勇敢地告訴自己這是最後一次,絕不為例。
可是可惡的撒旦就是會貿貿然出現啦。
而我又再一次忍不住地,細數過去的美好。
越想,越美好,越想,就越痛。
自虐症,應該就是這種情形吧。哈哈。
回憶是最可怕的敵人,它的恐怖是無形但又無所不在的。
網絡上說:其实很想,消失很长一段时间。换个名字、换个模样、重新认识你一回。
就來個突然隨性的逃離,把那放不開的回憶都拋到九霄雲外好嗎?
wanjoey,你就學乖一些,好嗎?

No comments:

Post a Comment