Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 25 March 2012

我的世界是我的。 :)

以弗所书 4:26 生气却不要犯罪,不可含怒到日落

哈囖我最温暖的部落。
来,给你个大大的拥抱!*hughug* :)
你也感受到我把那所谓的衣墨驱走了吧?
哈哈是啊,我很用力很用力的把它一脚踹开,再来个回旋飞腿把它杀个片甲不留了。
因为我领悟到,这个世界上还有更多美好的事物等着我呢。
你可以允许自己消沉一阵子,但不能容忍自己消极一辈子。
感谢主,今天是袮把我拉回来的。
这两天我的圣灵一直处于战争状态,撒旦那家伙差点没把我逼疯。
但最后我还是打胜仗了啊·,衣墨已经死翘翘了。XP
哼,死emo!我发誓我不要再见到你啦!
害我白白蹉跎了宝贵的周末。/.\
除了洗衣服抹桌子换床单做瑜伽看杂志喝绿茶讲电话练唱歌吃宵夜之外其他课业上的东西我一动都不动耶。
arghhhhhhhhhhhh (崩溃-ing) T.T
算了,告诉自己算了。
还有一星期啦,我的救生紧急避难所就要诞生了!
大大力加油!^^

嗯,还剩两个星期,十四天,不懂几个小时几分钟啦。
哈哈我的家里我的床,我的妈妈我的爸爸我的妹妹你们都听见了我的呼唤吗?
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!
够大声了吗?
疯了疯了,期待回家的心情又卷土重来咯。
oh yeah! 这一个短短的九天假,我要做好多小吃。
我要做手工皮包电话套和小册子。
我要看很多书听很多歌说很多话。<---平时还说不够吗?= ^ =
叫我美女(不要脸/.\)厨师!
XDD

请叫我中分女郎!XD


晚安,我的宝贝们。
晚安,我的上帝。♥

No comments:

Post a Comment