Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 26 February 2012

Live my life! ♥

holla 世界! :))
早起的我不知不覺奮力了6個小時,歇息的時間終於到了,當然第一個衝來部落咯。
感謝上帝,這個星期日真是過得太喜樂了。
在大家都在熟睡的當兒,本小姐竟然早上六點就起床了耶。
啊哈哈!一大早就看見了ASHLEY這個大美女,心情超好的。
她唱歌很有feel  ~ 氣質是爆棚的啦 XDD
我要每個週日都看到你lalalalallaa!嘻嘻只要有時間我會去教會的,一定。:))


好朋友,你折磨到我很辛苦 > <

哈哈荷爾蒙在這段時間很搞怪,會突然發神經做一些奇怪的事,或是貿貿然想吃東西。
抵達宿舍的時候才10點多,突然腦袋浮現烤麵包。/.\
結果我就拉著室友跑到宿舍外面的<ROTI BAKAR>吃brunch。
因為說過啊早餐要吃超豐富,午餐草草了事就好。
哈哈藉口啦,是想滿足口欲而已。XD




這個牛奶姜湯海鮮飯很暖胃, oiisyi!

室友的牛油紅豆烤土司 :)

吃得好飽,過後再走一段二十分鐘的路程回宿舍。
我就喊餓了。-_________________________-
哈哈體諒下嘛,好朋友到訪是需要很多精力消耗來迎接的。
很噁心啊!!XDD




接下來會有點悶,純粹想抒發一下。 :)
我知道有很多人愛我,我真的深刻感受到。
但有些事情只有自己才能深刻體會,而我也不是一時任性做決定的。
我親身經歷,體驗了好久好久,才發覺這真的是我要的。
魚,如果你也在看我的部落。
我好想告訴你,我永遠都是那隻你最愛的豬,我沒有變,以後也一樣。
我現在很快樂,真的是發自內心的快樂。
有時挫折不知所措的時候,我真的不懂要找誰。
只能踏踏實實的禱告。
安慰鼓勵的話我聽得太多了,最後還是得靠心靈的平衡。
你明白嗎?我其實沒有那麼堅強,我也好愛哭會發脾氣會沮喪。
只是好多事情等著我去完成,而我也不許自己再蹉跎任何一分鐘了。
我們不是聖人,我們只是凡人。
人的力量很單薄,或許會有那麼一股莫名的力量在推動著,而這是我們沒察覺的。
沒發現,並不代表它不存在着。
你祝福我好嗎?
我們不同了信仰,但我們還是我們啊。
我從來都沒遺忘中學那段熱血辦營出遊辦活動的日子。
只是未來的路好長好長,能不能走下去都還是個未知數。
至少我是活在當下的,很珍惜現在握著的一切。
魚,不用我說你也能體會,我們是心靈最好的另一半。
我們會一直幸福的不是嗎?
畢業冊上寫的我還沒忘呢,那篇<夏天>難道你不記得了嗎?
愛你,真的很愛你。
要加油,更要幸福!♥



現在想做的,沒有別的,就是想認認真真生活。
下一分鐘我會變成什麼我不知道。
但我知道如果這一分鐘我沒大大力呼吸著美妙的氧氣,我就會死掉。
哈哈什麼自以為唯美事實上超爛的句子啦?
要珍惜啊各位~ :))



with love, joey




No comments:

Post a Comment