Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 19 March 2012

累了就睡餓了就吃。


是很多感想,不知從何說起。
最近的日夜顛倒大大影響了生理鬧鐘。
我的好朋友竟然又提前拜訪了。
難怪昨天突然向室友發牢騷,都是荷爾蒙的錯。
啊啊啊啊,原本打算50小時不眠不休了的。
可是好朋友的來臨,真的令我精疲力盡啦。
好,下定決心(又來!=.=''')睡個5小時養精蓄銳一下。
不然我想,功課交上之後我應該立刻倒下去不省人事了。
親愛的天父,請再次賜給我大大的力量。
Amen!:)


剛剛小休的時候縫的。
我有種預感,如果改天當不了一名德高望重的建築繪測師。
我就乾脆自己動手擺檔賣自製手工藝術品好了。
我是認真的,我很認真很認真。
那些所謂的夢想太昂貴,小時候的想像太遙遠,別人加註的期望太沉重。
我只希望自己快樂自在就好。;)
不過這不是洩氣的話啦,哈哈有目標還是要堅持完成的。
(其實我是想留點後路給自己罷了。) 
死要面子的小孩。 > . <
壓力大是這樣的啦,更何況身邊有位設計超級厲害自誇炫耀更厲害的天使好朋友。
還叫我小心點哦,因為這次他的椅子會很勁爆。
-.- zzzzzzzzzzz 想到就吐血,我怎麼和你比啦?T.T( 大哭)
祝你成功咯。唉,應該是祝我自己才對。/.\


給你的,使麗小姐


所以呢,我要把那些自卑感悲傷不愉快消極沮喪之類等等的負面詞丟一邊。
然後把頭栽入不算軟但勉強接受的枕頭里,呼呼大睡!
明天,就是明天。
我要征服自己擔心又害怕的水彩!!!!!!!!!!!!
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊,又來發瘋。
好啦,所有我愛也愛我的人,晚安 :)



with love, joey ♥

No comments:

Post a Comment