Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 22 March 2012

我愛你,但我更愛我自己。

紅色總是個令人振奮令人有希望及熱情的顏色。
所以我決定這一次的<緊急時刻災難救生所>的設計要用紅色。
哈哈,是最新的studio assignment啦。
其實我的腦子還沒有完整的構圖耶,只是有一個很模糊的紅色方舟浮浮沉沉而已。
很好玩有沒有?其實也沒有。/.\
還是一樣要做模型畫兩張A1畫紙。
但大腦就是要不斷運用不斷激發不斷注入新元素才不會生鏽。
嗯,我會好好加油的。
讚美上帝!^^



I AM BORING AND I KNOW IT. XDD
生活還是要認真得過啦,就算有挫敗感也不能一味地往負面那邊想。
要知道,值得珍惜的事情還多著呢,你又何必執著些什麼呢?
heheee還是喜歡快樂自在的自己多一些。
別人說什麼難聽的話,就叫他吃大便好了。
我做什麼又關你什麼事呢?哈哈。
不要一味地冠以‘是好朋友才提醒你/關心你才敲醒你’的話來教導我如何過生活好嗎。
如果你懂我,你應該知道我的分寸我的態度。
我很好玩我懂,但必要的時候我還是會乖乖收起那顆一直想往外跑的心臟,認認真真把工作完成的。
做得完不完美,那不是你的一句兩句就能斷定的。
因為我知道,自己下的功夫付出的努力比平常人更要多一些。
因為我知道,一開始自己就輸在起跑點,所以更要加油追上別人。
所以,你什麼都不用說。
我只想听見你的一句<加油>
就好了。=)


一個人的快樂,我懂。
一個人的自在,不叫寂寞。
少了你,我還是可以很好。
就算骨子裡藏著一些叛逆的因子,一直重複提醒自己逝去的回憶。
我還是很想坦蕩蕩的說,我不想回去了。
我要以後,我要未來。
我要勇敢和堅強。
上帝愛開我玩笑這件事,我從18歲那年就領悟了。
所以我也會把每一次的心痛自動存檔進腦袋,文件夾名稱為<又一次的玩笑>。
然後昂首望向天空,笑笑地告訴自己會過去的。
嗯,感謝主。
也感謝你,天使好朋友。C=


No comments:

Post a Comment