Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 5 March 2012

Gift and Grace ♥


哈囖部落!
每天最開心的時刻就是現在了。
能把一天的點點滴滴都記載在這裡真好,好像有個寄託一樣。 :))
如果有一天啊,我失憶或者撞壞腦了,請務必提醒我還有個窩在這裡。
好讓我看看自己是個怎樣的人,過著怎樣的生活,遇見什麼人,做著什麼事啊。
hehee最近發覺,好多美好的事物,都是微小而容易被忽略的。
你不停下腳步一味地往忙碌裡轉,你就放棄了欣賞沿途的美景。
最近,好踏實。珍惜。
讚美主,感恩上帝讓我又再一次地活過來了。
這次絲毫沒有對不堪回首的昨天留戀,有的只是滿滿對明天的期待與盼望。
嗯, 我是被愛的孩子。 :) 


哈哈,連續三天出去玩有沒有很過分?
有啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊~ /.\
省錢存錢收起慾望束起小腹專注學業不準再玩之閉關計劃要實行了!
哈哈不然我接下來的日子靠吃空氣都活不過來啊~~ T.T


看了場要睡著了的電影。
我和系友們一致認為,單身的人千萬不要看!
一個字,囧。
哈哈大家還真的睡著了呢,雖然有冷氣但也不至於值回學生票價吧?
唉,只怪我們想看的電影沒上映嚕。


其實,這才是我們原本的目標。

很想看啦啦啦~ T.T
過後真是太無聊了,而且冷氣不是正常的冷。
所以..
我就..
跑出來..
去廁所..
..................
.....................
........................
...........................



hahaa原諒我的過度自愛XD
有時候啊,我不知道要怎麼形容現在的生活。
其實有時簡單就是一種幸福。
吃了一盤很便宜的雜菜飯,早上起床突然靈感來拜訪,睡過頭發現右眼的內雙突然變外雙,準時搭到直通學校的巴士,水果安娣加了好料進果汁裡,吃了顆特別甜的櫻桃番茄,和媽媽聊了很輕鬆的電話,和系友們打打鬧鬧笑到忘我,還有還有,下午臨時取消了課。
這一些看似好小好小的美好,每天都在重複地幸福著我。
感謝上帝,你一直都不曾離開。
愛和恩典,是我最好的禮物。
所以我愛的人們啊,你們也要好好努力生活啊!
要知道,只要你們喜悅,我就能在臉上掛著最真誠的微笑了。
呵呵。明天的早起,不會打倒今晚還在熬夜的自己。
哈哈晚安!


 p/s:妹妹,你的sweet 15歲生日快樂啊!敬請期待禮物禮物^^


with lotsa love, joey.


No comments:

Post a Comment