Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 4 March 2012

hiihaaaaa :)


好一個星期日傍晚。
窗外的天氣晴朗,是雨過天晴的跡象。
如果你凝視著這蔚藍的穹蒼,大不會猜到剛剛下了場足以淹沒整個檳城的暴風雨。
嗯,還有彩虹呢。
親愛的上帝啊,如果這一次你想顯現一些要表達的信息給我來教誨我。
我可以很誠懇地跟你說,我收到了。
我以為失去的筆盒,昨天找回了。
想起來一開始不見的時候,我好傷心。
裡面裝的滿滿都是回憶,還有陪伴。
很懊悔怎麼沒有好好珍惜,很執著為什麼自己那麼粗心。
但努力接近主的每一天都是幸福的,沒有惆悵也沒有徬徨。
有的是喜樂和滿滿的愛,還有很充足的恩典。
所以,當我被好多有意義的事情包圍著,也漸漸忘了失去筆盒的傷痛時,筆盒突然被找到了。
這是失而復得啊。
當失去的時候才發現它有多重要。
但遺憾不能握得太緊太久,只會苦了自己。
反而當我放手了,不難過了,它就回來了。
這次會更更更珍惜的,你千萬不要再跑丟了哦。=)
在這少了天使好像少了些什麼的第六天,我好過來了。
如果可以,我願意和你當一輩子最好的朋友。
只要你說好,誓約馬上奏效 :))

人因剛強而偉大,因善良而美麗。時時感恩,必有恩典加冕。^^

昨天的半日遊還真好玩。
senior們個個都是長不大的小孩,還好沒有gap啦,還比我幼稚呢。XD
謝謝ehong學長!能享受四人之福是不是開心的睡不著呢?


5th year senior xinni ^^

我的direct 2nd year senior michelle :)





3rd year senior grace =P

傻傻的4th year senior ehong XD

I heart polaroid!
這次又再次來到了 James Foo Western Food  享用好吃又經濟的西餐。
唉,我又餓了啦。/.\
吃東西的氣氛很好很輕鬆。
可能是因為大家經歷的東西都一樣吧,也體會當中的辛酸與痛苦。(擦眼淚鼻涕-ing T.T)
哈哈senior們都說很多時候,別的系真的不了解我們為什麼不睡覺不吃飯只愛畫畫。
有頭髮誰想當光頭啦?
我們也想每天煲戲看電影吃吃玩玩就好,但,那不是建築系。
這個學期開始樂在其中了,忙碌其實也是一種快樂hehee。


下一站,straits quay!
剛好昨天有flee market, 好多手工藝術家都擺了攤。
妹妹有沒有很想來?XD


很可愛的貓頭鷹
令人抓狂的手工織布品!
走走看看拍拍之後,我們又餓了。
哈哈吃冰去!


一天就這樣結束了。
感謝主啊這麼愛我!:)
一切美好的事物,我必將它歸於最愛的上帝,amen!
=)









No comments:

Post a Comment