Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 7 March 2012

小驚喜大滿足

習慣了習慣了堅持每日一篇/至少兩天一篇的習慣已經養成第21天了。
根據人類史研究博士的報告。
我這個習慣將會變成一種自然。
耶!!!! 妹妹看到沒有?
有時我堅持固執起來連我自己都怕啊! \(^.^)/
嗯,做人要低調一些才行,不要太晒命。
好,會有更多的21天的。
因為這個窩窩都記載著我的喜怒哀樂啊!:))



 今天的午餐。
是我有生之年活了20年從小學到大學。
吃過最便宜的一餐雜菜飯。
我的主耶穌啊,才rm1.30有豆腐青菜馬鈴薯和炸茄子。
請問老闆還活得過去嗎?
上一篇提到要實行束腹省錢計劃。
今天就讓我遇見了這麼經濟的一攤。
感恩!
我下定決心了,為了實現出國旅遊大宏圖。
我要每天都大駕光臨這邊享受午餐。hehee!
第五年的學長姐們去着印度柬埔寨,第三年的去了北京,第二年的也即將去印尼。
我們應該是越洋過海,到沙巴吧。哈哈好過沒有咯。
但我好想好想去韓國哦。
和建築系的大夥兒背包旅行一定很爽的丫!:))
所以,wanjoey!!你不能再亂花錢在一些看不見的地方了!!
哦,盡量吧。XDD


今天放學回來後發覺我的小紅竟然還沒乾。
我真的很怕它會發霉,所以就..
以時下最hito懸掛式吹風烘乾技術,水分不用三兩下就蒸發了。
哈哈是不是很神咧?
這技術都是因為本人用手拿到手酸後突發奇想到的。
只能說,忍一時風平浪靜,熱著熱著它就乾了!XDD
生活上的美好來自小東西小細節。
如果每一件上帝創造的東西都是獨一無二的。
我願意以放大鏡的眼光欣賞它們每一處的美麗。
哪怕是細菌那麼小的生物,也有存在的價值啊。
呵呵又是恩典啦。 :PP

少了小紅,小黑也不賴 :))

如果愛我的人們問我,我快樂嗎?
我會笑著不回答,因為心中的答案,並不能用言語從口中說出。
話,有時可以經過遮掩,經過修飾。
經過好多好多器官從心出發輸入腦袋再從嘴裡吐出。
那可以是不真實的。
但行為不一樣,日常生活的小細節不一樣。
我不能掩飾喜歡做的,也是最能令自己快樂的。
所以如果你問我快樂嗎?
=) 這個微笑給你,再從我的身上發覺我真正的喜悅吧!^^
嗯,要開工了!
加油世界。
讚美主~

As  usual. With lots of love. JOEY


No comments:

Post a Comment