Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 16 March 2012

小嘀咕



holaholaholahoalaholaholaholahola我的部落!:)
在腦袋忙得不可開交直想爆漿的時候上來這裡,總算得到一些平衡。
哈哈,我的椅子任務把我逼到牆角去,無路可退。
所以無路可退,就只能繼續往前衝咯。
星期一就是deadline了,還僅剩的60小時是關鍵!
現階段嘗試想像那呈上功課後的美好與舒暢,我要發奮發奮發奮把圖畫好。
到時就可以睡個24小時不省人事了!!
啦啦啦啦啦啊~

 
 





最喜歡的就是這毛毯cushion了!:)
經過了數個無眠(或忍不住眠了一小眠)的夜晚。
我的模型誕生了。
hmmmmm, 這就是我一直很想做的swing chair。
動手做model很有趣的,都是自己和自己說話溝通。
這個要多長,那裡要用什麼,要用普通glue還是uhu,醬子站會穩嗎,繩子撐得住嗎。
自言自語-ing。
因為是愛做的事情啊,所以都不會喊累喊辛苦。
沒有想像中的糟糕,經過前車之鑑,這一次也沒有把手指割掉一塊肉。哈。=P
很奇怪的,我的腦袋就是想不出像系友們那麼天馬行空又超有創意+function的椅子。
套一條毛的名言:你可以欣賞別人,但不能看扁自己。
很有道理咯!XD
我的椅子,我希望是舒服的,寫意的。
很自然不做作,顏色也不用很誇張的。
由於是幫度假屋設計的椅子,所以我就放了橙橘色當主軸。
陽光沙灘!XD
哈哈我自我感覺很良好的,很有feel有沒有?=^=(拽什麼拽啊?)
<The Breeze - Gentle. Amiable.>
我幫她取名叫<海風- 柔和。愉悅。>
wasehh,華文翻譯怎麼這麼奇怪?
哈哈英文比較好聽一點啦。
嗯,還是那句,讚美主!:)
大家要加把勁大大大大大大大力加油啊!^^

 

1 comment: