Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 29 March 2012

乐。活

可爱的部落,我回来咯。=)
早睡早起的计划实行了两天,我发觉好像健康了几百倍。
哈哈哈12点睡6点起床这个习惯好像以前读中学的时候留下的。
可进了大学之后我竟很可恶地把它忘了。
不行不行,要再次捡起了。
我要做个乐活的人。快乐过,快乐活。C=

如果今天的你心情不好,压力很大,情绪失控,思维错乱。
我建议你去大啃世界上任何一种甜品。
人生啊,不就是想做到随心所欲,无拘无束吗?
如果拴着你小小心灵的是你自己,那还有什么东西可以帮你解开的?
没有。唯有你自己。
最近啊发觉身边的人一个个失恋,而且之前是很稳定且完全没有预兆的。
我不禁怀疑,什么是永远,什么是承诺?
承诺不能给得太多,因为我们没资格没条件。
不能预测未来也不能用现在的感觉来置评以后的稳定。
他们很伤心难过,而我只能默默陪着。
心痛的感觉,一开始好像打了支麻醉针,疯狂用乐观麻痹自己的神经。
接下来用很多我很忙我很好时间会冲淡一切的烂藉口,来说服自己痊愈了。
然后就在你觉得可以放下可以再一次面对他的时候,那些美好回忆的碎片一片片狠狠地刺入你的五脏六腑,停留在心脏,拔不出来。
很痛我懂,我不知道怎么安慰身边的这些好友。
但我懂,我真的懂。
生活要过,而且要很快活的过。
当你输在爱情的起跑点,没关系的,胜利就在亲情友情的终点等着你。:)
加油啊各位。



我要一件水蓝色的短牛仔,配上衬衫高跟鞋。
然后来个独自浪漫的旅行,不带很多行李,有的只是我和我那爱冒险爱探索的个性。:)
有时候,一个人不代表寂寞,更不是孤单或与世界脱节。
一个人,是能让繁重的思绪沉淀,让清晰的大脑复原,让正面的能量慢慢充电。
所以啊, 我爱群体生活,也爱一个人。
一个人上图书馆,一呆就是几小时;再来一个人因为<想吃>而不顾一切的跑到八百公里外的subway;不然就是不想麻烦别人,而自己扛了六本厚过字典的参考书徒步走回坐落在高山的宿舍。
对,我住的那栋公寓在顶峰,每天是要把我累死不成哦。/.\

然后悲惨的事情,我草草带过就好。
第三台手机,我遵守了之前对自己许下不能再把它弄丢的承诺。
却忘了除了‘弄丢'这回事,还潜在着<手机会坏掉>这个事实。T.T
唉,赞美主。
我期待更好的。(什么消极的愿望嘛?) > <

这是我的小粉红临走前为它主人拍下的最后一张遗照。
我大爱它的相机,套天使好朋友的一句话,拍出来可以遮掉我的瑕疵。T.T
只可惜,妈咪要和你说再见了。
安息宝贝!(一把眼泪一把鼻涕当中。) 
还是要加油啦各位,也努力鞭策着自己要更更更勤劳一些,有付出必有回报的。
天使好朋友到马大辩论去了,好厉害的狠角色!
为你祷告,感谢上帝,加油!:)

with lotsa love and lesson, joey

No comments:

Post a Comment