Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 19 March 2012

X )

ALOHA.HOLLA.HELLO.哈咯.$%&@!#*&部落!
還有不久我就要解脫了。
啦啦啦啦啦~
說起來很不好意思啦,last minute的惡習還是沒改掉。
還不小心(其實就是貪睡)錯過了主日崇拜。
讚美最愛的上帝,今天我就在房間裡面壁思過好了。
恩典還是滿滿地幸福著我這只懶惰邋遢又愛拖拖拖的臭屁蟲。
原本以為來不及了的,一大張A1= 8張A4 size的畫紙咧,誰能畫完啦?
但主就是那麼寵我愛我啊,哈哈所以還剩一點就畫完嚕~ = ^ = 又來拽了。

昨天上的爵士鼓課,哈哈哈。
我師傅超好笑的,很激動,但就是那麼厲害。
我只能承認,我有手腳不協調症。
要多加練習啦,師傅教我們在房間敲枕頭!!XDD
從小就沒有學樂器的恆心。
二胡半桶水鋼琴曲一兩首還勉強可以,笛子啦,笛子我最在行了。
哥哥爸爸真偉大,啦啦啦小學時期被逼出來的。/.\
所以爵士鼓先生,我要徹徹底底地征服你。
等著瞧,一定!!!:)

右邊那好喝到我飛天的牛奶湯,哈囖我們又重逢了!
很健康到笑的吞拿魚沙拉。
週六日就是要吃好一點啦,皮包穿洞了我也知道。
但就是不想再吃青菜香菇豆腐/豆腐魚丸花椰菜/香菇青菜魚丸等等等等的combination了。
我很專一的,可以連續五天吃同樣的東西,但偶爾還是想換換口味嘛。
是是是,肚子又帶著救生圈一環了。做多一些瑜伽就好了咯。=P
好,專心去了,讚美主!


No comments:

Post a Comment