Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 6 March 2012

喜悅的心情喜悅著喜悅的自己XDD


你好部落!:)
換了新衣服的感覺如何?
在我眼中看來是喜悅的,出自自己的設計就很快樂。
哈哈,睡了個大頭覺。
雨後的微風總叫人愉悅得久久不肯起床。
嗯,又是個雨下整夜落葉紛飛的午後。
今天帶著美美的心情去上課,好希望以後每一天都這樣。:PP
聖經說,時候未到,什麼都不要論斷,只等主來,他要照出暗中的隱情,顯明人心的意念。
那時,各人要從神那裡得著稱讚。
深深領悟這句話,也很耐心地等待著雨過天晴的那瞬間。
不急躁不急躁,好多事都應該順其自然的。
嗯,我正期待著天使好朋友又像往常一樣發神經呢。:))
時間先生,你就不要再玩抓迷藏的遊戲了啦。
趕快溜一溜,溜得越快越好。
最好把一切不美好的傷痛都帶走,只留下值得細細品味的幸福就好。
hehee,會加油的!




今天上完課之後無意中幫這兩個自戀鬼拍照。
哈哈想起來我其實很感恩啦,他們無時無刻都陪著我啊。
有東西都會想到我,吃飯上課逛街看電影搭巴士都像三體嬰,很像擔心我會失踪那樣。
halo兄弟,本小姐不是那麼柔弱的女生kayyy?XDD
沒什麼頭毛的那位叫pika,眼睛很漂亮的叫jason。
這兩個瓜不知從幾時開始就和我很要好。
我們三人還組成了<一條毛>團體。
哈哈昨天這兩個傻佬還和我skype了幾小時。
無聊!!!!!可是就是那麼快樂。
都說了啊,單純的笑到肚子痛說不出話來,煩惱就能統統丟進回收桶裡去了。
有你們真好,有大家真好 :))


放學後,捨棄了巴士選擇獨自走路回宿舍。
下著傾盆大雨撐著傘背著重重的筆電走著走著,我最親愛的小紅鞋竟然淹水了。T.T
沒辦法,我只好光著腳丫咯。
很好奇為什麼人們臉上都掛著憂鬱且不耐煩的表情,一味只想找個有屋頂的地方躲雨。
可我卻非常樂在其中呢。
生活上的壓力課業上的煩惱人際上的變遷感情上的牽絆已經讓人透不過氣來了。
如果連小小的心靈都壓著自己放不開的話,那會快樂嗎?
哈哈,我好喜歡雨天。 :))


被雨淋得像只落湯雞之後,我就倒頭呼呼大睡了。
感謝主,這一天又是美好的一天。
我願意向你全人敞開,迎接每一項被安排好的事物。
amen!


with love, joey


No comments:

Post a Comment