Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 9 March 2012

平和。喜樂。

聖 經 說:不 輕 易 發 怒 的 , 勝 過 勇 士 ; 治 服 己 心 的 , 強 如 取 城 。
哈囖部落!
回到你的懷抱就好像回家一樣,歸屬感一百分~
昨天今天都不怎麼好過,很忙很喘很趕課排得很滿我好想睡覺可是為了要把模型吐出來被逼犧牲睡眠結果剛剛就傷風頭痛還曠了英文課。:((
腦袋想什麼鍵盤上就敲什麼。
什麼文字句型結構語法統統丟一邊去。
我發瘋了。/.\
但還是要感謝主啦,怎麼難熬都還是過去了。
還有一小時就是嶄新的明天了啊。
期待明天的爵士鼓課,hiakhiakhiak。
一個月後請叫我專業鼓手!=^=
哈哈哈讚美主有一個這麼專業的老師義務教我(這個沒有音樂底子還炫耀自己節奏感和音感很好的臭屁蟲XD)啦啦啦啦!
應該不至於會讓您吐血的,放心老師!:))


這個檔期好滿的三月天 :)


yeahhhh!
在這喘不過氣的三月裡,有兩場我好期待出席的盛會。
理大真是對學生太有愛了,好讓我們這拉得好緊的橡皮筋有機會放鬆放鬆 :))
第一場是kungfu night,好朋友們都有表演,算是給他們面子捧場的哈哈。
不過也是想親身體會二十四節令鼓的浩大盛況啦。
中華文化五千年歷史可不是蓋的,我可是個很引以為傲的炎黃子孫呢。XD
話說,天使好朋友也曾經是節令鼓手,而且是他敲一下給指令,別人跟著敲一下的那種一號人物哦。
哈哈哈哈人不可貌相啦!:P
然後第二場是我期待到頸項都長了一大截的慈善演唱會。
有我好愛的趙潔瑩啊啊啊啊啊啊啊啊,還有去星光踢館的劉漢傑弟弟。
Amber chia旗下的學生也會走catwalk,還有一大堆beatboxer,dj和breakdancer,更少不了理大jazz band咯。
是不是很吸引呢?
學生票才rm10,簡直是便宜到吐血。=X
 所以,我又再一次下定決心了。(好像每一篇都有一個決心XD)
我要努力一點,乖乖把所有assignment做完,然後帶著美美的心情去看表演。
hehee還要帶爆米花可以嗎?^^
Praise the Lord! :))


然後在這麼一個頭昏腦脹只因頭痛而睡了整個下午的星期五夜晚。
我做了一條既是手鍊又是吊飾的花花手鍊吊飾。
哈。哈。哈。
又是忙裡偷閒。
怎麼辦?我好喜歡啦~
室友說我的手很巧,結果我就把花花翻過來給她看。
哈哈縫合的截口很粗糙啦,人家的第一次嘛XD
會有更多下一次的。hehee。 




繁忙的課業壓不扁我,因為我已經抓到樂在其中的訣竅了。
讚美又真又活的上帝。
哥林多後書3章17節說到,主就是那靈;主的靈在哪裏,那裏就得以自由。
所以不用到處尋覓自由,因為自由就在靈裡。
嗯,會很努力享受。珍惜。再把上帝加冕的恩典好好消化的。
加油,生活!

with love, joey.

No comments:

Post a Comment