Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 14 March 2012

:(

如果一時的疏忽,真的能造成遺憾。
那寧願不曾擁有,至少不會心痛。
親愛的天父,我誠心向你祈求。
願我最愛的家人平安快樂,有些失去的東西就讓它去吧,那只是身外物。
那不是你的錯,不能怪你的,我們不會,爸爸媽媽也不會。
社會變了,人心變了。
我心疼你,心疼你少了一個陪伴,少了一個夜深人靜能令你快樂的陪伴。
如果可以,我好想輕輕地摸摸你的頭,小聲地說:‘沒關係的。’
如果可以,我好希望我有能實現你所有願望的魔法。
如果可以,我好想把那些壞人們碎屍萬段,不得好死。
如果可以,我好希望自己有中頭獎的幸運,然後把那幸運都給你。
如果可以,我好想抱著你然後安慰著不斷自責的你。
如果可以,我好想把一直住在我心裡的主分享給你。
今天不是世界末日,失去的也許在引領著一個更好的。
你要加油,我親愛的弟弟。





如果有一天,我已漸漸走遠。
不要難過,我只是想帶著回憶去旅行。
那些你和我的曾經,我已把它裝進行李皮箱裡。
隨時,都能來場華麗的逃亡。
遺憾,把它留在看不見的昨天。
我昂首望著星空,在掌心上畫個愛你的符號。
天知道,我還愛你,好愛好愛。

No comments:

Post a Comment