Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 13 March 2012

chill-lah! XD


有着一個會慫恿人做壞事的朋友真是懊惱,而且那還是你稱呼天使的好朋友。
啊哈,今天又不小心去玩了。XD
又看了電影。
可是那不是我想看的LORAX啦啦啦啦。/.\


這個描述火星有多浪漫外星人有多友善的電影。
Rating : 4/5 :)
我始終無法體會男主角寧可放棄一切地球上的事物而放浪到火星的灑脫。
是啊,地球實在太美好了。
有著好多我很珍惜又不想失去的人事物。
或許一個值得令你流連的地方,那是個有回憶又有眷戀的地方。
在這碧綠蔚藍的星球裡, 裝的滿滿都是愛。
男主角或許在火星上找到真愛,所以就選擇不回地球了。
哈哈,話說那女主角很辣,熱血沸騰的辣。
從頭到尾都是比基尼裝扮再加上做樣子的披甲而已。XDD
可能這也是令男主角心甘情願呆在那片光禿禿放眼望去只有一片沙的火星上的原因?
我旁邊的兩位男士一定看得很爽,因為連小女子我也high到一直喊‘很美啊!!!’ =P




過後就逛了一下,買了一些我好愛的材料。
yeahhhhh 這次的project我可以名正言順地搬出縫紉/法式/浪漫的點子了。
而且還可以做沙發+cushion的模型。
可能效果並不是一般lecturer討喜的款啦,可是我喜歡就好咯。
哈哈是啦是啦很任性啦,可是誰能管得著呢?
hiakhiakhiak,我要通宵了啦啦啦啦啦!
愛我和我愛的統統都要大大力加油!:))
讚美感謝主!
WITH LOVE, JOEY
 

No comments:

Post a Comment