Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 3 March 2012

好一個放縱! XD


 HOLLA世界!
這個週六真是我好愛好愛的一天,從早玩到晚,也遇見了好多不同的人。
不用說,我的開場白一定是感謝主的,哈哈感恩啊X100000000 :))
在這段開學不久的日子,我充分感覺到一股不許我頹廢只許我往前衝刺的力量。
那是恩典。^^
哈哈,我還以為這麼神經大條又不堪一擊的自己是不能完全痊癒的。
但原來跳出了自己以為的深淵後,我看見了全世界。
大家一直都在啊,是啊,一直都在我身邊打轉著鼓勵著。
現在我看見了,也感受到了。
我發誓,我會對大夥兒更好一點啦哈哈!XD
對啊,我的生活應該再充實一點,更美好一些的。
hehee會繼續加油才行啦!♥


在這一個風和日麗的星期六早晨,我和阿使立還有格羅利亞小姐出游去了。
哈哈還有查理先生當司機。親愛的Charlie,很高興認識你!XD
整個氣氛就很好玩,我覺得我們的38指數很搭,笑聲的頻率簡直是複制出來的。
哈哈怎麼辦,我可以每天都和你們粘在一起嗎?:)
是上帝的引領啊,能有你們當我的姐妹真好。
我會努力珍惜你們送我的禮物的,答應。hehee =P




一人才rm10的domino。我們都為cheese瘋狂啊!=X

=P
午餐之前去逛了屬靈書局。
這兩個傻瓜還有ricky知道我的聖經被偷了,竟然偷偷買了新的一本送我。
很貴啊!!(大哭-ing T.T)
謝謝你們啦~

這小卡片很可愛 ^^

我要每天都用它,可愛的便條本\(^.^)/




吃得飽飽的回到宿舍後就倒頭大睡了,這種欠扁的日子真好過 XD
然後晚上又是另一次和archi senior們的瘋狂半日遊。
好懶惰繼續寫好累啊,先睡了哈哈!
讚美主! :)) ♥



with ♥, joey.

No comments:

Post a Comment