Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 1 April 2012

我可以的。^^

哈罗四月!XDD
在这喜欢你的第一百二十天,我告诉自己我可以的。
我知道我很笨,我知道自己不够绝不够狠。
不应该有那么多天的,应该老早就断了的。
但不能一直逼自己放下啦,因为心房已经·彻彻底底地卸掉了。
我把我的外壳丢到哪去了,有谁愿意帮我捡起来呢?
既然放不下,默默地喜欢总可以了吧。
不必为我做些什么,喜欢你本来就是一件很幸福的事。
既然忘记那么难,我就不强迫自己了。
亲爱的上帝,如果有一天你把我的浪漫爱情史编写完了。
请记得立刻马上第一时间安排我的他在哪个转角与我碰面好吗。
我知道你很忙我知道的。
所以我没有猴急我也很有耐性地等待着。
只是请你一有空或者灵感一来的时候马上编写几段好吗。
哈哈我要求满低的,是男生/幽默/可爱/有才华/有口才/有头脑/有思想就可以了。
高度身材样貌这种肤浅的外型我不管的。
很容易找吧?XDD 
拜托拜托了我最亲爱的上帝。
至于这个我一辈子都没试过那么喜欢的他,会一直一直在的。
我的专一和死心塌地,真的恐怖到连自己都吓到了哈哈。
生活照过,喜欢依然继续。
你要加油,加油! :)


别管我,我是爱疯了。

No comments:

Post a Comment