Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 30 June 2012

重游。

感谢上帝爸爸。
I had a great night with my beloved one. =)
旧地重游的感觉,真好。
温故知新就是这个道理吧?
原来好多宝藏,平常都把它当作理所当然,而忽略于未然。
许多美好,就藏在我们看得见但不起眼的小细节里啊。
和爸妈妹妹驱车去了马六甲最出名也最塞车到爆的一条,鸡场街。
误打误撞闯进了一间娘惹餐厅。
哈哈,它也叫Little Nyonya,和槟城的一模一样。


 
 
okay,我知道,上面这张我是真的有点做作到想打人啦
很像上班族下班后用餐又假假正经是不是?
哈哈哈哈哈拜托,我也是很有气质的好不好?(这句已经很不气质了我懂。/.\)
好咯,那我继续走我的自然路线算了,cheh。=P






 

就是藏着很多小东西的一条街。
和温宝儿小姐逛街的feel整个就是很舒服。
因为她会说很多很敷衍又很笨的话来逗你开心。
她和销售员的对话简直令我,傻眼。
‘这是最新到的哦,很可爱你可以看看。’
‘哦’(脸上是面无表情的)
上帝啊,为什么我们两姐妹的pattern是天壤之别呢?
hahahhaahhahahaha,我好想把我的热情如火分一点过去她的冷酷如霜那里。
销售员,我对不起你。XD

 然后,以我这么一个不怎么爱好榴莲甚至可以说是厌恶的人儿来说。
上面的durian cendol,简直可以让我对榴莲从零好感到疯狂爱上啦啦啦啦!
wasehhhh真的好吃到O.M.G。
就连平时我和妹妹最爱的芒果也被忽略到千里之外去了。
durian,你也太强了吧?!XD

哈哈哈,虽然上面的两张是我很引以为傲觉得很像外拍model的feel。
可是亲爱的妹妹却一大桶冷水倒过来说:"很做作。"
chehh,搞笑一下不可以咩?
平时读书的压力已经把我给逼疯了,我要彻底relax一下嘛。=P
所以,结论就是。
回家真好。
赞美我最爱的上帝。
我爱你。
霸道的男生,我很想念你.=)


  








No comments:

Post a Comment