Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 13 June 2012

因为我可以。

赞美又真又活的上帝。
给你个大大大大的微笑 :)
就算大雨滂沱,泪声俱下我也必不害怕。
哭过的双眼更雪亮,看的前方更坚定,不是吗?
会很努力很努力地学着去明白学着去包容和理解,只要你给我时间。
上帝的作为,我们怎么能猜透?
但可以确定的三件事。
或许,此刻他点头给你想要的; 或许,他摇摇头拒绝你为了给你更好的;再不然,他让你耐心等待守候,然后给你最最最最好的。
所以,我会很虚心地学习啊,会很努力地追上我那最终的目标,哪怕我们的距离只是靠近了那么一点点。
虽然有时我希望自己不要太聪明地把事情想得太细腻入微了,或者应该说是自作聪明才对,哈哈。
女生,还是少根筋比较快乐。=P
担心这个然后顾虑那个最后不懂怎么好像世界末日降临了,哭个你死我活然后眼睛很痛很肿地倒头大睡。
睡醒后却忘了自己之前那么撕心裂肺好像会死掉为的是什么虚幻不切实际又不存在的小东西。
哈,都是想太多的错!!!/.\
好啦,都说我还是幼儿园生了。
要突飞猛进到大学生去,也需要给我些时间把十多年的书啃完吧? 
哇,好像有点难。XD
哈哈,但我相信上帝啦,他会帮我写一些sinopsis或者一些很简单的notes可能还会给一些考题的tips的。\(^.^)/
酱子从幼儿园跳班到六年级再来省略中学生直接上大学的过程,应该不会很久。
结论就是:我要变得更成熟!
加油吧,正能量回来!

因为,
喜欢的人,要你的现在。
爱你的人,会给你未来。



No comments:

Post a Comment