Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 24 June 2012

出.走.


阿罗哈哈哈哈哈哈哈各位~
赞美主的恩典,粗心大意粗枝大叶的我今天没被什么坏人抢匪盯上。
现在还很悠闲自在地敲着文字。
哈哈,我真的觉得有些事情不能开玩笑,尤其是人来疯说要做就真的做了的时候。
耶,我真的一个人去了Georgetown走一圈。
那种无拘无束没有任何计划指南或地图的旅行,是自在的。
一个人的脚步,是一种浪漫的逃亡。=)
一个人的交流,一个人的对话,一个人的想象。
我喜欢。

 
bank street.
little nyonya.
哈哈,但我发觉我真的没什么摄影的天赋咯。
很死板又没有角度。
唉,怎么身边的人都那么厉害啦?
重点是,我那专业的相机也只是一台3.2像素的HTC手机而已。
哈哈哈哈哈我快要笑死了。
今天看见好多游客们手上不是nikon就是canon。
好啦,我鹤立鸡群,哦不,应该是鸡立鹤群。=P
chehhhh,凡是感恩上帝,必有恩典加冕啦。
我又没有要求很多,也没有要做很厉害的photographer。
因为啊,我比较喜欢自拍多过拍建筑物咯。(<-----哈哈这才是重点。XD)

然后,在自己乱乱走乱乱拍乱乱欣赏这槟城的美的当儿,我看见好多人在排队。
原来我不知不觉走到了很出名很出名的penang road!
哇,cendol果然不是浪得虚名的。
哈哈意犹未尽啊啊啊啊啊♥
老板和员工们的手很像是机器,可以不休息一直从刨冰到加椰浆到加红豆和煎堆重复做做做。
看得我一个头两个大。=P
然后味道也是很好,因为我喜欢奶香。
=)
一杯热牛奶,一本我常爱看的杂志。
和一个很安宁平静的心情。
一个下午就这样过去啦。
人平日活得这么累这么忙碌,连停下的脚步都没有。
这么拼这么辛劳,总叫人太疲惫。
最终要求的是什么呢?
我说,能愉快自在地看世界,不计较得失,不在乎成败。
偶尔傻乎乎地把自己当小朋友,把所有事物都好奇地探索一遍。
这,就是乐活了。
哈哈感谢主,我爱你。♥
午餐是我很爱的鱼柳意大利面。
哈罗绿茶!和浓浓的番茄汤。
我这几天都在吃个不停啊,唉(摇摇头-.-)
大肚腩是时候又要向我报到了。
真正过分的,是刚刚的夜宵。
O.M.G.我竟然没有半点罪恶感耶,因为脑子一直重复<这是上帝赐给我的>这句话。
好一句上帝赐的,霸道的男生你还影响我不少harrr。>.<
随便啦,回家以后我就开始实行吃草计划,哈哈!
 
我们都要爱自己多一些,因为这样才有资格更爱别人。
这个我懂,也是我一直秉持着的。
亲爱的上帝,赞美你赐给我的每一个呼吸,每一个微笑和每一个爱我的人。
有了他们,我知道自己活着的美妙是为了什么。
=) 有彩虹的蓝天,我好像看见了那么一点点。
谢谢你,我的幸福。♥
 幸福就是,不自觉的会心一笑。=) ♥
by joey.


No comments:

Post a Comment