Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 5 June 2012

我不是海豚,我不是鱼。


我很喜欢待在水里,很漂浮很自由。
而这感觉是我期待很长,想像很多的。
但我不是鱼,不能憋气得太久。
可能是太任性太放肆而现在缺氧了,我想大口大口地呼吸。
双脚触碰青草地的感觉依稀模糊,太过沉溺水中似乎不是一件好事。
适可而止。这是我该学起来的智慧。=)
亲爱的父神啊,请赐给我一个可以偶尔换气喘息的游泳方式。
偶尔游到累的时候就上岸踏青吧。
好让这拨得太紧的橡皮筋可以休息,偶尔也想要一些清幽平静。
出走到青草地的小脚丫,并没有想要永远离开蓝蓝的泳池。
只是草地是脚丫的梦想,泳池是脚丫的归依,是她认定的避风港。
要怎么做到两者并存且和睦共处,她还在摸索。还在很努力很努力地摸索着。
她相信的,很相信很相信。
铁定了的拼劲在适当的时候总会冒出决心。
所以我说,我最亲爱的你,要狠狠的提醒自己,时间正一分一秒地溜走。
今天不走,明天要跑。
今天流的口水,将成为明天的眼泪。
哈哈。很像太恐怖了一点。XD
wanjoey,信誓旦旦说好要做的事情,一定行!=]
我知道,如果累了,我还能到上帝那里休息,养足精神再继续前进。
谢谢你,我最亲爱的上帝..
我爱你!

No comments:

Post a Comment