Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 2 June 2012

yeah。解脱。


赞美最亲爱的上帝。
没了你我的生活算什么?
部落宝贝,我回来了啊!=)
隔了三天的空档,你问我在干什么。
我回答说,我没睡觉,虽然很想睡但不能睡。
dreamhouse的图画,爆肝了两天终于完成了。
因为临时抱佛脚的习惯改不了,lastminute的恶习还能引以为傲。
我是发了疯啊我。/.\
我对上帝承诺,我下学期的生活一定要很规律时间要安排得很妥当重点是安排了的时间表一定要遵守!!!(不然计划表写得多完美,你连看都不看一下算什么屁嘛。-。-''')
哈哈,但这些都熬过去了啊!
此时此刻的wanjoey是只经过了好多个小时(应该有十几个那么多XD)补眠后的大熊猫。=^=
我的精力简直从negative飙升到infinity去了,嘿嘿嘿。
今天是我给自己的一天假期,明天就开始读书耶耶耶!!!=)
hmmm大家有什么牌子的眼霜好介绍呢?
我那黑过黑炭的烟熏妆,就连我的无镜片眼镜框都快遮不了了。
救命,上帝救命。 =P
HAHAHA.
现在,我在陪着一只猪画画。
他说他画不完了,然后心情很不好,然后也是很多个小时(应该可以以天数来算)没睡觉了。
读我们这一科,简直可以直接升仙了。
不睡觉不吃饭不说话,只有想想想写写写画画画再画画画想想想画画画。 
可以静静地陪着你,就算无所事事也是一种幸福。
哈哈,文艺文艺一下。


okie,加油了study week。
wanjoey,你就好好收拾你那暴走了好久好久已经接近迷路回不了家的读书心情吧。
真的要好好拼了,你要相信你可以的!
因为读书本来就是学生的责任啊。
deanlist,下个学期我的名字要再次出现在你的上面!=)
我的猪王子,你也要加油啦啦啦啦。
虽然知道你接下来会冬眠很久,但还是会忍不住想要敲敲你的头大声地叫你读书!!!!!!
heeee,我们一起加油!muackx

No comments:

Post a Comment