Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 1 July 2012

其实,那也很美。


感恩最爱的上帝。
回到自己家的教会享受敬拜赞美的时刻,是喜悦的。
所以,这是为什么我甘愿前一晚非常无敌的早睡,今天非常早就起床的关系。
哈哈,我妈还抱怨平时陪她喝早茶都没这么大清早耶。
而且还化妆配高跟鞋穿的很像喝喜酒酱。/.\ 
开心嘛,要与上帝约会当然是要盛装打扮的啦。XD
而且教会就在我家对面,真的是走两步就到的那种无比的近。
好,这两个月我要尽情参与YOUTH ALIVE!
(虽然我好像已经脱离了youth渐渐进入ADULT了...................T.T) 
这就是我很可爱的mag小姐。
halo,你可以不要那么三八吗?那样会抢尽我的风头啦啦啦啦!=P
Hmmm thank God.
去了韩国不要忘了找个白白净净高高帅帅又很幽默的男朋友回来给我看吼。
虽然这些不是我的菜都只是你那cup of tea啦。
不过还是要给我审查一番,毕竟...嘻嘻嘻我的审美眼光很不错的! 

然后(我发觉我经常词穷的时候就,然后)。
我的吃草计划依然没有着落。
因为。
我已经被我那非常不健康又很爱吃零食煎炸油腻食品一大堆的妹妹影响啦!!
吼,你自己吃再多也不胖就算了。
我一吃个两三天竟然连牛仔裤也差点穿不下。
啊,上帝救命。
所以。(如果‘然后’用不下去了,我就用所以。XD)
正确的饮食习惯从吃粥开始!
哈哈什么烂口号啦?
okay啦,喊出来激发自己一下。
心宽体胖,这句话我超讨厌。
如果我的心窄一点,会不会体型也变小一些?
没办法,我就是那么的大方得体又善良!
所以人胖一点是有原因的。
哈哈哈哈哈哈笑死。 =P
 
hmmm过几天又要回大学了。
一星期呆在学校,一星期去kl比赛。
其实我也只是当啦啦队啦。
系友们,加油!:)
所以呢,我要好好享受一下宅女的颓废。
赞美主,拜!♥

                                            
  其实,这样平淡的相处也很美啦。霸道的男生,三八♥

No comments:

Post a Comment