Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 16 June 2012

给,我爱的。♥

和爸爸妈妈讲电话聊天的时刻总是温馨的。
我很爱说一大堆有的没的废话哄他们笑得不停。哈哈。
因为啊,在我们急着长大还来不及回头一望的同时,两老白发苍苍的画面已经渐渐降临。
我很怕,我也不知道在怕些什么。
只知道,没有他们,我就不再是我。
谢谢你们,我最亲爱的爸爸和妈妈。
你们给了我这一辈子无法取代的爱,教育,欢乐,体验和温暖。
总是,会因为他们不懂哪里一句小提醒而哭得稀里哗啦。
总是,在他们面前可以任耍宅女本色而且不必担心什么。
总是,嘱咐着自己不要活得太累记得要休息。
总是,想做好多好多希望可以回报他们一点点的小贴心。
总是,会因为他们都在身边而感到无比安全。
总是,觉得自己能成为他们的女儿,是上帝最大的恩赐。
也总是,希望他们会因为有了我,而感到无上的骄傲和光荣。
感谢主,赞美上帝。=)
这辈子最爱我疼我宠我了解我体恤我同时对我无比严苛且教会我很多人生领悟的你。
我的爸爸,父亲节快乐。 ♥

No comments:

Post a Comment