Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 14 June 2012

yes. :)

yesyesyes.
承蒙你的恩典让我福杯满溢,上帝我好爱你!
懒惰虫没读的东西考试没出,读得很认真很有把握的真的出了啊哈哈。
唉哟哟,这样怎么可以?
上帝你那么疼我宠我怎么可以?
我只会越变越狡猾,越来越会走捷径而已,啦啦啦。=P
不会的,我要勇往直前,越挫越勇!
只是啊,认真努力了一番后又不小心飘走的这个毛病,可不可以有根绳子拴着我的脑袋不要让它乱乱飞啦?/.\
哎呀反正就是自己和自己在天人交战了一番后,筋疲力尽的非常。
嗯,幸好最后是我赢了那恶魔。
YEAH! 不对不对,应该是我那宇宙最强天下无敌的阿爸父把它吓跑的。
HA.HA.HA. 知道厉害了吧?XD 
喂,小姐,你以为你考完了咩?
cheh,在下有所不知,我是见一张杀一张的,断气了两张我就还剩下三张而已woohooo。
啊不对,应该是两张。
因为啊,英文先生是我的好朋友,我们是相辅相成又很期待见面的知己,所以不动武不动刀,我们谈心就好。(超恶心。=^=)
哈哈,好啦。
不能太得意忘形,该读的还是得进脑,凡事要尽力做到最好我懂啦。=)


有妈妈叫醒的早晨真的无比幸福。
wan poey,你要好好珍惜呆在家仅剩的这两年才好。T.T
虽然只是一通一分钟不到的电话,短短的一句<祖儿醒了啊,起来再读一下,等下考试了>, 也能让我感受到几百公里以外的力量传达。
妈妈的声音,就是那么温柔又好听啊,让我这只很眼浅又容易泪崩的懒惰虫感动很久, 然后立刻信心百倍的从床上跳起来, 这时我才不管什么睡眼惺忪咧哈哈。
嗯,好像又回到了form 5拼spm的那段热血读书的时刻。
那时的妈妈每次都不忍心半夜叫醒我啊。
虽然前一晚我已经千吩咐万吩咐,还在厕所和冰箱的门上贴满了<妈妈三点半记得叫我醒>的字条。
她还是会拖久一些,让我睡多一些,就是不忍心看我读得太累后又赶着去上学。
而现在呢,我靠的是那冷酷无情的笨手机闹钟。
铃声就是那么的死板。/.\
唉,手机大哥,你就不能再人性化一点吗?
连现代的按摩椅都可以做到很像人工按摩了咯。
你就叫好听一点,让我起床也起得甘愿一点吧。=(
什么屁,什么烂比喻嘛哈哈。
我敢说啊,如果我的大学建在我家隔壁,说不定我是全校最强的考生!
哈哈,发梦就有你的份啦。
haiz,恋家的本性难移。mummy, 我爱你。
所以,继续冲刺吧wanjoey, 为了爱我和我爱的人。
加油,我的明天! ^.*

就算黑暗,还看不见未来,会不会来。
我仍相信,活着是为了去爱。
多么难得,我们做着同样的梦。
勇敢的不是我,是因为你,温暖了我的手。

No comments:

Post a Comment