Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 29 June 2012

一步登天。


主耶稣,赞美你。
这二十岁的第三天,我很不乖地又耍起了任性。
所以现在有点小内疚,因为又再一次的违背了对自己的承诺。
唉,如果可以。
我也好想变得更成熟一些。
对啦,霸道的男生虽然是真的太霸道了一点,但也是有道理的。
他说,如果你钱包剩下一百块,你会怎么用它呢?
一天一块,还是一天以内就花光了呢?
当然是一点一点慢慢用,对吧?
所以把它应用在感情上,爱情就不需要太过轰轰烈烈。
只要平平淡淡,也是一种维持的方法。
哦,还有这种道理。
可是为什么只是一百块呢,哈哈上帝爸爸你可以给多一点,好让我慢慢用,用到天长地久嘛。
醒啊你!(这时有人一定很大力很不客气地把我的头敲下去。)
hanahana, 这是一门新课程咧,你也得给我一点时间消化,才可以给我考试吧。
hmmmmm。以我这般冰雪聪明,应该不难不难。
其实只要给我听到你的声音,我就什么闷气都飘到九霄云外了。
是啦,尽量骂我幼稚吧。
cheh! =P

回到家,总是觉得很踏实的快乐。
哈哈,因为不用自己洗衣不用担心没带钥匙不用愁等下吃什么,还有可以睡到自然醒woohooo!
还有还有,可以和我的38妹妹聊个天长地久!
我发觉最近我都不怎么喜欢出门了。
朋友约我limteh,我都是哦,ok咯。不过要早回。
哈哈,人老了就会想粘在家嘛。=)
这几天出去都不用带钱包,因为大家抢着请我当生日礼物。
感谢上帝的恩典啦。XD


然后我好喜欢妹妹帮我绑的鱼尾辫子。
很有气质有没有?=)
呆在家就是一个字,爽。
所以,我要暂时把变成熟这个目标放一边先。
哈哈哈哈哈哈继续我那无厘头又三八无聊的幼稚!
赞美主,可是适当的时候你还是要提醒一下我啦。
不过有人好像不怎么喜欢<重复>这件事咯。
chehcheh,你活了22年还不是重复的吃饭冲凉看戏上厕所?
要你重复提醒一下你认为那幼稚的小朋友快快长大会怎样啦?
吼,三八的。=P
okie,不管了。
我要倒头大睡。
明天又是晴朗的一天,哈哈。
感谢上帝,赞美你!
晚安

No comments:

Post a Comment