Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 3 June 2012

搞笑XDDDDDDD


哈哈哈。早安部落!
今天真是太太太满足的一天了。
赞美主,我还活着。XD
早早起床吃早餐,然后顶着饱饱的大肚腩摇晃着彼此的大小手散步。
这种简单平淡又朴实的小幸福,我要怎么瞬间把它咔嚓咔嚓地摄入我那早已饱和的回忆箱呢。
因为爱本来就不需要轰轰烈烈的誓言啊。
只要小小的安安静静的陪伴,那已经是永远了。
感触很多,三两句哪里足够来形容。♥ 
哈哈,读书的心情依然在离家出走后迷失着方向,路牌的指示还没看懂。
我对它的呼唤还没听见,派出去的寻人启事仍未收到。
但应该快了吧,再不开始读我就会死得很惨了。/.\
恳求上帝,快快派个小天使帮我把心情抓回来吧。
我爱你,我的阿爸父神!=)

这个很好玩,我的自恋真的不是普通的夸张。
活在自己的世界有什么不好的?
至少我不会耍心机不会有空闲的时间想去霸占些什么。
没有侵略全世界的野心,更没有讨好别人的闲情,我只想继续把这世界想象得有多美好就多美好。
你说我太单纯,或者太天真。
我说你活得太累太不自己了。
河水不犯井水,活得天下太平不是很好吗?
嗯,不准emo。
上帝要让谁走,要让谁留,迟早自有分晓。=)
加油,生活!

二十岁可以很理智很大人地做小朋友们觉得很成熟的事情。
也可以很疯狂很夸张的发神经,我喜欢!=)
至少若干年后(哇,若干这种稀客的字眼都出来了。XD)我回头一看,我的大学生活很很很很很够力地,爽!!!!!
heeee,好啦。
再会了各位。
上帝,我真心赞美你。
你的恩典满满的幸福着我,并重复提醒着我是幸运的。
muackssss.
上帝,我爱你。
部落,我爱你。
爸爸妈妈弟弟妹妹所有爱着我而我也爱着的你们,我爱你。
还有还有,你这只不够睡但还在硬撑着的大熊猫,我爱你。=)
 
with uncountable love.LOVE LOVE LOVE, joey.


 

No comments:

Post a Comment