Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 15 June 2012

小温馨大提醒。


因为我知道,世上还有好多好多我应该采取行动珍惜的东西。
所以我珍惜。=)
仰望着上帝那种踏实的感觉,ashley来来来,给你个HIGH FIVE!
对啊,如果只把你所有的心思都倒入一个瓶子,那其它期待着你爱护着你的瓶瓶罐罐怎么办?
要平分要平分,要公平对待每一个爱你的人。
就如今天英文的标题<FAVOURISM>一样啊。
如果一对父母只爱好其中一个孩子,那其他的会很不开心又被忽略的。
我不可以这样,我还是要样样兼顾得体, 因为我有神的爱!:)
嗯,好象吃东西要营养均衡一样啦。
虽然我还是喜欢吃草多一点而已。=P


星期日是父亲节。
如果任性是世间人们所许可的东西,我现在应该在家了。
但,就是要长大就是要成熟就是不可以把自己所想的都完完全全做出来。
甚至有时候连想都不可以,因为那会带来坏情绪。
是是是,被迫急着长大任谁都不愿意。
但正当我们的触须还对外界不敏锐的时候,突然来个当头碰喝,把你很大力地敲醒,你还能嚷着不想长大吗?
不能。/.\
唉,不觉得很奇怪吗?
人的脑袋有许多大大小小里里外外很复杂又看不懂的细胞神经。
但没有一个单细胞或任何一条神经教你如何通往<理智>这东西。
至少我是在说我啦,别人可能有这条神经我不知道哈哈。
但上帝是完美的,所以我少了那根筋也是有理由的吧?
hmmm,可能还需要花点时间把它找出来。
理智大哥,你玩捉迷藏不要太厉害啦,让一下我这个小妹妹偶尔让我找到你好吗?=) 
要学着长大,这是我本年度的另一个指标。
哈,加油啦!
上帝,有你的爱成就了我,我是幸福的。

 期待着那个冒出彩虹不断的艳阳天。
我期待,你。

No comments:

Post a Comment