Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 17 June 2012

不要怕,只要信。


睡过头然后心里很内疚很不知所措可是来不及了的感觉。
简直要把我整个漂亮的周日早晨给逼疯。
啊,闹钟大哥,你是不是生气我之前在部落抱怨你那不人性化的声音呢?
不然我怎么会忘了调闹钟起身去教会这件事啦!
唉,懊恼。/.\
哈哈,无聊又白痴。
上帝,原谅你这说要改却怎么也改不了粗心的女儿吧。
什么都不管然后躺在床上倒头大睡是有代价的,都说任性是行不通的啦,小姐。
T.T 是啦,没有看到我在很努力改着咩?(努力忍着不飙泪当中,因为我要学会坚强哈哈哈。)

对了,我的阿爸父。
父亲节快乐!!!耶!
谢谢你在茫茫人海中找到这么一个不完美的我,一直看顾保守引领我,疼我爱我把一切最好的都赐给我。
生活上一直有你的陪伴,不管好事坏事我都相信那是你为我一手安排的。
是老早已经编好的生命之路,所以我走得非常安稳,放心。 
虽然啊,肉麻的话你可能不怎么喜欢听,(我幻想我的父神是一个超级无敌大成熟的男人哈哈。)
但我还是喜欢说出来展现我那独特的感性给你听咧。XD
 听好了。
上帝,我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你
我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你我爱你
哇,好累。=P
不知在天上的你收到了吗?
我很厚脸皮地觉得你有在偷笑咯,我最亲爱的上帝爸爸!XDD

不懂做么hor,今天很high,虽然厚厚的notes才翻到那几课。
但那些所谓的压力好像灰飞烟灭了咧,是好事吧?哈。
赞美主啊,今天派了个天使,我的好搭档阿福先生来解救我一些转不通的考题。
唉,你们有所不知,自己闭关然后遇到问题还转不出来的滋味,很纳闷。
尤其是对我这种平日上课不懂在做什么应该是在搞笑,临考试前两天才顿悟的人来讲。
悲剧。
正当我四处观望,脑袋已经气得爆炸,双眼盯着那死缠烂打的试卷双手狂按计算机的时候,天使就dengdeng,悄悄降临了。
哇,顿时我看见一道曙光,很刺眼一下。
然后难题就迎刃而解啦啦啦。
哈哈哈,我今天是做么?=P
好啦,虽然有点读不完了,但我还是很坚信,上帝的同在啊。
因为只要信,我就必不惧怕。
加油自己,加油大家。
上帝,我爱你!♥
Because of you, Lord.
I'm meant to do a greater thing.
I love you. <3


No comments:

Post a Comment