Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 31 July 2012

标题,省了吧。 =^=

哎呀,上部落最恼人又不想做的就是想标题。/.\
以后,我就干脆用第236篇或472th 或 ke-187算了。
真............的很烦。=P
最近家里的厨房每天都被我大闹天宫,哦不,应该是天翻地覆。
喂,应该是贡献良多吧。
嘻嘻嘻嘻,经过上次牛刀小试的经验之后,我对日本餐的掌握好像进步了一点点。
(有种手握着铲子头带着高高的白帽子身穿米其林三颗星著名大厨师战袍的架势哈哈哈!)
这是上上个星期弟弟回来的时候做的。
这一次做的是donburi,日本餐里的盖饭。
配料可以用鸡扒猪扒而我当然是用鱼扒啦。
哈哈哈我们一家都爱上它了,很丰富又健康颜色又漂亮。
这已经是一个月来第二次煮的料理了,可见它的受欢迎程度不凡咯。
(要知道,我家小妹的嘴可不是普通的叼,害得我每天都在想新菜色啦啦啦!XD)
登登!DONBURI  again:)



然后我最近研发了很伟大(最好是有)的yogurt水果冰淇淋。
其实是上网偷师学的啦哈哈哈。
妹妹很捧场,所以算是成功的。=)
口味和水果可以任挑,如果想好吃一点就多加一些vanila香精吧。
Hello我的冰淇淋!
距离开学的日子越来越近(其实没有啦,还有一个月啦。)
我已经开始对爸爸杞人忧天又紧张兮兮地抱怨了。
唉真的很担心会跟不上嘛。
新一学期要掌握的software还真不少。
对于我这个电脑白痴来说,唉,我只能摇头地说唉。
但先不管了,能学则学,学得几多就几多咯。
现在最重要的,当然是好好珍惜假期好好享受生活啊!
大家一起加油吧!^.*
人要趁年轻的时候大量阅读。
因为,书到用时方恨少这句话,将成为你毕生的遗憾。
-司恩鲁-

No comments:

Post a Comment