Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 2 August 2012

哈囖,文字的美好!


如果此刻的你依依不舍身边的人离去,不管是家人/挚爱还是朋友。
请勇敢地挥手道别说再见吧。
短暂的分开,意味着两颗心将在不同的地方各自奋斗。
这一种意境,也是一种看不见的浪漫。
正当人类在各自的角落为着自己的生活理想美梦未来努力做注解的同时。
别忘了偶尔停下繁重的脚步歇一歇,要知道还有一个人在为你真诚的祷告祈求着啊。
加油,我心爱的人们 :)
hello我的melody手机哈哈!


可爱的sally sista在帮我弄着工具。
没错,她这位御用造型师要帮我染头发哈哈哈哈哈。
因为我的发根已经长出了浓密乌黑亮丽(够了没有?)的发丝了啊 hehe。
经过了一番上色,等待,冲洗,滋润,吹干和抹油之后。
登登!
天气超热的好不好?/.\
好像真的很上色哦。
谢谢sally!=) ♥
虽然这几天面临着新学期选科的烦恼(我的系友都好像没有这个问题T.T),但感谢主最后都一一帮我理清了。
还有啊,我最可爱的爸爸从一开始对我的抱怨一窍不通,之后慢慢听我解释一大堆自以为很pro的名词,到最后和我一起讨论要选什么科目对未来比较好,和最有力最鼓舞的那句:女儿放心读啦,新一个sem我对你有信心。
爸爸,谢谢你。
还有妈妈,虽然你听不懂我的archi术语,但你那份一直觉得我一定可以的心,足以让我从零信心飞到infinity去。
最后,赞美主让我达到目标,以不辜负大家对我的栽培与期望。
然后现在,我又像支充了满满电的火箭(火箭用电的咩?-.-)准备往上冲了!

yeah,加油我的未来!=) ♥ 












还有谢谢你,霸道的男生。
可能我是真的有点烦啦哈哈哈。
我们一起努力奋斗吧,yeah!♥

No comments:

Post a Comment