Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 25 July 2012

有种心情叫乐活

哈囖哈囖哈囖哈囖哈囖哈囖。
懒洋洋地躺在被我压得扁扁的沙发上,陪爸爸看新闻的当下我也只能摇摇头。
唉,现在的社会是怎么了?
科技越发达人类越进步学历读越高知识长越多,周遭的环境反而变得更恐怖了?
抢了你的东西不成,还要把你杀死。
哇,现在把人命当草菅了是不是?
害我们这几天出门都要战战兢兢,很不舒服啦啦啦啦啦 /.\
所以说啊,这几星期我实行的宅女大作战是有用的。
呆在家至少比较安全,一点。
前几天的头条写着一家人合力抗匪,因为男人们只想着保护屋里的女人。
我想,换作是我爸和我弟,他们也会这样做吧。
但如果真的出现头盔党或者蒙面黑衣人,我也会不管自己是不是女的就和他一起拼了!!!
大家,出门还是提防一些比较好。:)

然后,以上漫画正好形容我此刻忐忑不安的心情。
上帝啊,狠狠地把我敲醒吧!T.T
其实短发也不错啦,但长发好像比较多造型hor.
哈哈哈哈算了吧你这个大头鬼,三分钟热度到一个不行。
有了这个想要那个有了那个又发觉原来这个比较好。
beh tahan。
第一天剪了出来还觉得,嗯很不错很好看很自恋然后还非常自豪。
接着..
三天,五天,一星期。
我.开.始.觉.得.
理发师你干嘛剪那么短啦.............................................T.T
唉,不管了。
时间你最好给我过得快一点,不然,不然我就浪费你!
哈哈哈哈哈哈这好像对我自己也没什么好处咧。(原谅我最近的脑袋都只装了一些枯草:D)
好啦,废话完了,宣泄完毕!
晚安世界,赞美我最爱的上帝 ♥

















所以我说,只要过得乐活。
所有事情都是美好的!
with lotsa love.
Joey :D ♥

No comments:

Post a Comment