Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 13 July 2012

久违了。

阿罗哈,我的部落。
在这无端端消失了一星期的日子里,有千千万万个文字还没来得及吐出来。
窒息,透不过气,是会把人逼疯的。
亲爱的上帝,原谅我就是那么爱哭。
开心的时候感动落泪,伤心的时候感触落泪。
有时真的很好奇我的眼泪几时才会流光。
那应该是什么感觉都没有的时刻吧。
哇,我不想当机器人啦。/.\
可能是我太敏感了吧。
一直说服自己不可以这样想那样想。
最初相信的,现在就要紧握坚守,因为未来是看得见的。
触须太敏锐,头脑转得太多,很容易转到死角去。
这时候,又是一场自己打自己的战斗。
如果说女生是水做的,我似乎快要进入干瘪缺水的状态了。
哈哈,快给我补上几支保湿的护肤品来!
                                

这次失踪,是因为要参加到upm的比赛。
上面的,就是我的boss。
虽然这两张A1没有很厉害很pro哈哈。
但却是我们在短短一天内构思,设计,分配工作,打印到上色完成的。
只能说,我们的耐力很强!
ROARRRRRRRRRR :D

看得出吗?这是假的。LOL
 
又是这两个傻佬。
结果在UPM五天的workshop我第三天就打退堂鼓了。
伤心。T.T
都怪自己很多天没睡好,以为自己是铁人耐得住。
好想和大伙儿一起疯啦啦啦啦!/.\
不过呢,我还算是有收获的啦。
那就是我那最亲爱的beelay跟着我一起傻傻回家。
chehchehcheh,这个好玩的小瓜。
 
小瓜是我的系友。
是一个很好倾诉的对象。
是一个你说什么做什么动作她都很捧场的知音。
是一个看起来傻里傻气但骨子里很有主见的女生。
是一个不理尘世不吃人间烟火的仙女。(哇哈哈哈哈夸张)
是一个经常在我身边大大力敲醒我提醒我做assignment的益友(不过有时她也是last minute的咯XD)。
有时候我会很羡慕她,觉得她很特别。
但更多时候我在感谢上帝,把我们安排在一起,在建筑系里才不至于那么dry哈哈。
来到我家一直吵着要吃马六甲的laksa。
结果就驾车去了。
Calanthe Art Cafe at Jonker Street.
 
 
Hello, Mr. Laksa. :)
我其实也是第一次吃。
哈哈惭愧咯,本人不吃辣嘛。
但这个nyonya laksa真的很推荐!
香料味很重,不会很辣,料很实在。
重点是大病初愈的我吃了也没在复发,哈哈哈哈哈哈。
okay,然后她又抵挡不住鼎鼎大名nadeje蛋糕的诱惑。
我们再一次展开肥死人不偿命瘦身计划注定失败之甜品计划。
mango yogurt口味,我的新发现!=)
总算满足了吧你?
小瓜,欢迎你下次再来玩!♥

赞美又真又活的上帝。
通过一些些大大小小里里外外的不完美,才能完全彰显袮在我身上成就的美事。
赞美袮,没有一刻想放弃我的念头。
路或许存在着颠簸崎岖,很多小石子很不好走。
但我相信,好事多磨。
要最好的,就要和别人不一样对吗。
嗯,生活加油!♥


 
So what now.
Cherish each day like our last day.
Breathe in every second like our last breath.
Smile like a princess and laugh like a freak.
Life, is simple anyway. :)




No comments:

Post a Comment