Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 26 July 2012

小更新

眼皮快要掉到地上了,我还不甘不愿地撑着势必把一天的生活描写完毕。
因为我不想拖拖拖到明天后天大后天然后照片存了一大堆然后又长篇大论然后又不懂从何开头说起啦。
哈哈,你可以说我固执,也可以说我坚持,更可以说我无聊。/.\
我才管你咧。=P
在这大美好的一天,妈妈煮了我很爱吃又健康美味的客家擂茶。
所有都是蔬菜豆腐和豆类,吃了整个人立刻健康百倍。(心理作用就有啦你。-.-)
然后下午茶直接破功。
因为。
simple你个头。T.T
和好姐妹之一sally碰了面,本来想说看电影。
结果她没看的我看了,我想看的她看了。
ok咯,plan B ---> 唱K。
时间不对,很贵。
只好实行plan C--->吃.EAT.MAKAN.
哈哈哈哈哈,算。
不过我们有做运动补回啦。XD
bowling bowling 一下!

这就是我从中学认识然后很可爱有着傻大姐性格的sally!
=)

初出茅庐的我竟然从零分一度飞到STRIKE去。
哈哈哈,我也算是一块等人雕磨的璞玉吧。
啦啦啦啦~

一块钱的蛋挞❤



从机场送了她的姐姐后我们就一直逛逛逛。
女生嘛难免会想要买东西。
可是我这次竟让把持得住hohohohoho!
进步了wan joey, yeah!^.×
可是这个,真....................的很吸引我。
因为,它是点点的哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!
请问,你的笑点在哪里?
哈哈哈,因为我突然想到sally一看到有polka dots的东西就说我喜欢然后我一定会买的。
哇,那我不是很忙咯?XD
好啦,不好笑我懂。
哈哈就酱,晚安世界!
上帝,赞美你 :) ❤

No comments:

Post a Comment