Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 24 July 2012

如果我可以

亲爱的主耶稣,感谢你让我在这一天来有着愉快的生命来继续美好的呼吸。
哈囖部落! :)
最近体会的道理很多,而其中最多的当属<信任>两字。
信,就是对看不见但感觉得到的东西给予坚韧与肯定的感觉。
因为信,所以不会彷徨不会迷失。
因为信,所以可以安安稳稳地走着上帝安排的道上。
嗯,大概是酱(文艺时间完毕,我要换tone了XD)
哈哈哈昨天和最了解我的鱼碰了面,一呆就是三小时不舍得离开的畅谈。
还是你最懂我,我不说的你都猜得到,我刚要说的你已经说了。
坦白说我这个连我自己都摇头的个性真的没几个人受得了,哈哈这五年来真的委屈你了。
回想中学那几年,你一直是我的同桌。
我们两小无猜的上课下课,从参加活动到举办活动从一个小卒变作别人的学姐。
这一些青葱,这一些酸甜,数一数原来你都在啊。
君子之交淡如水,细水长流这个代名词套在我们的身上最不为过。
哈,不知道做么会突然感触的。
就,真的很感恩。:)
上帝爱你,我也爱你! Muackx







 
然后我要说我很喜欢田园生活。
可能比起高楼林立,世外桃源比较吸引我吧哈哈。
因为......文艺诗人都是与世隔绝的啊, hehehe =^=
呆在干爹家的好处就是可以有无数新鲜又没农药的蔬果吃yeah!
赞美主,日子就是这么简单又满足。^.*
加油生活,晚安世界!
如果可以,我希望你把一半的重担分给我。
好让我也学习承担,适时与你分享。
如果可以,我多么希望把你的疲惫变不见。
 但我不会魔法,不能让你的累消失于瞬间。
如果可以,我好想紧紧地抱着你。
轻声地对你说:看你那么累,我真的会心痛。
我很确定这些不是什么肉麻或讨好的话。
但我也明白,因为那是你,所以我选择相信。
亲爱的上帝,请你把满满的力量赐给他,我爱你。





No comments:

Post a Comment