Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 28 July 2012

顿。悟.

哈囖部落哈囖世界!
不知打从几时开始,有事没事都会想借用文字来宣泄自己的看法和一些大大小小奇怪不奇怪天马又行空的话语。
自认一直过得很快活只因不知下一秒发生什么事的自己,在今天看见了不想看见的,又多了一份让成熟升华的体会。
世界上凄惨的人们是那么多,你选择不去理会不去体谅但他们就是确确实实存在着。
我们这些真的幸福得连自己都想揍自己的人啊,有权利选择自己下一秒要做什么,午餐晚餐吃什么,今天要早睡还是先敷片面膜,明天和爱人看电影还是逛街,和爸妈赌气不吃饭还是和好,还有一大堆无关痛痒但我们无比在乎的鸡毛蒜皮。
但世界那么大,值得我们去关怀备至的,还有那些被遗弃的小孩,和老人。
最重要的,还有在屋里等着你回家的父母啦。
那你还在乎那些曾经伤害你但如今只是个过客到不行的过客干什么呢?=)
你问我今天怎么好像变了个人似的?
我好想告诉你人总不能只有一种个性一种面貌一种气质而走一辈子吧。
看了这本书,我有种如释重负的感觉。
作者也是个虔诚的基督徒。
在她身上看见的,是对生命无限的感恩,以及对上帝的赞叹。
我看了会哭,是因为极少人了解这几年到底我发生了什么事,而胡乱地为我的所作所为下定论。
可以有很疯狂的举动,也可以静静地按兵不动以不变应万变。
这一些看似人格分裂的事,我也只能说需要经过一些沉淀(好歹本人也是有练过的XD)。
哈哈,很像很严肃酱。
好啦,人都是喜欢看照片比较多。=P





最近在策划一个我自己很自恋觉得很窝心的计划。
哈哈哈哈哈哈哈就连我的鱼也配合起来,谢谢你啦。:)
希望真的会成功,到时再上来分享喜悦咯!^.*
亲爱的上帝,赞美你。 ♥
晚安,世界!



你那出其不意的blue moon,
还真的会令我开心一整晚睡不着啦啦啦。
晚安,我的未来。♥







No comments:

Post a Comment