Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 22 July 2012

傻傻的

HOHOHO!
本小姐腾云驾雾回来了!
哈哈一天一篇的习惯逐渐被疏远成了一周一篇。
唉原谅妈咪最近真的很忙很充实啦部落  :D
弟弟难得回来和我聚首,虽然只是短短的三四天。
但一直都很快乐又搞笑,尤其提到以前傻傻的童年。
我们小时候总是一伙地欺负妹妹,觉得她占领了我们的领土就很不爽。
哈哈哈但长大了我们三人变得超好的啊,所以说siblings are the best gift from your parents.
heeee 感谢主 :)
  
 
我一直跟他说,以后成功了一定要记得我这个好到不得了的姐姐啦啦啦。
哈哈哈哈哈哈哈原谅我就是这么厚脸皮的人。=P
和弟妹在一起的时候总是无忧无虑又很自然的。
就算是简单的一起逛书局逛超市吃油条喝牛奶,也很满足。
虽然,我站在你们两个巨人中间真的,显得我像个小矮人。
但那又有什么关系呢哈哈。
兵来将挡,你们就负责保护我好了!XD
拜拜咯ojian,我们下个月再见....................(一把眼泪一把鼻涕,才怪。)
好好对待你的那杯茶啦。:)
 
在这和家人相处得极为愉快又幸福的当儿,我要很感恩地对阿爸父神说声谢谢。
谢谢你爱我,把一切美好的都恩赐予我。
可以做自己喜欢的东西真的很很很很一百个很快乐。XD
虽然说本小姐有时真的很三分钟热度,但这一次我的围巾终于完成了!
撒花!!!'''\(^.^)/''' 
Tadaaaaa, 这就是我第一条成品。
超有成就感的有没有?
来来来,姐姐示范fashion show给你看啊哈哈哈哈哈。
嘻嘻我想象的nz之旅应该会很colourful耶!
然后还有第二条蓝色的,还在进行当中。
慢慢来,一天织个十行,一个月就做好了咯。
加油wanjoey!
 
啊,突然发觉我有好多好多这几个星期拍下的照片。
真的不懂要从哪post起。/.\
很多都是自己在家DIY料理的图啊
有点不想上传因为我不想看到后又流口水然后又大开吃戒然后瘦身大作战计划又宣告失败然后继续被我妹嫌弃。T.T
唉,那种信誓旦旦说要做到却没实现的感觉真...................的很囧。=^=
没办法了,先忍住有空再post!
赞美主,晚安世界

题外话:我真的很爱我的新发型啦啦啦啦啦啦啦!XD







No comments:

Post a Comment