Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 30 July 2012

谢谢

除了谢谢,还是谢谢。
人在感恩和非常感恩的状态下,还能说出什么?
亲爱的主耶稣,真心赞美你。
如果说努力付出就会有回报,那我选择沉默就好。
世界上认真努力的人是那么多,恒河沙数。
走出去,随便一个都比自己努力上进,勤劳又认真。
我自认不是最用功的,因为我也会懒惰,而且是很恐怖的那种懒散。
但,谢谢你,没有放弃我。
我和爸爸说,我真的完全没想过自己这一次会达到目标,而且还比上次的要进步很多。
我说我是真真真真的一万个真的没想过。
在昨天的主日崇拜里,我很恍神。
因为,我怕,真真切切手一直在抖的怕。
我怕会落马,我怕会辜负,我怕会失望。
我怕,万一考不好,千夫万夫会矛头指责不够用功的自己。
我怕,万一没达到目标,心情就会回到十八岁的那个逃不出来的梦魇。
我怕,好多好多的藉口,都不足以弥补自己不够认真的这个事实。
甚至,我怕。
我怕,谈恋爱这件事真的会影响不够理性的自己。
但现在,这一些惧怕都不足为谈。
我只能很真诚的说,上帝谢谢你。
加油,新一个学期的自己,定下新一个目标就勇敢往前冲吧!:)


2 comments: