Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 2 July 2012

自娱娱人 :)

如果每个人的每一天都过得很充实很快乐很满足很不拘小节也很粗枝大叶。
这世界会不会更和平,单纯一些?
感觉这东西,我不是很确定它几时会走几时会留。
但可以很肯定信誓旦旦告诉你的是,它也常需要保鲜。
可能,它变成了一种习惯。
习惯用粉红色的毛巾,穿拖鞋就是要选人字拖。
喝咖啡惯加奶精,吃饭前一定祷告感恩。
睡觉的时候要小熊,吃了零食必喝绿茶消脂。
不做瑜伽不舒服,饭后没水果会很闷。
开口第一句一定是在搞笑,觉得伤心郁闷就放声大哭。
这一些我打从好久以前就养成的习惯,我戒不掉。
(做么一开场就酱emo?)
唉,抒发一下诗人感性的情怀不可以咩?/.\
对啊,人生本来就是那么简单。
要把它复杂化干什么啦?chehchehcheh。-.-'''
话说,2/7/2012 真是喜悦的一天。
有两件事可以让我的好心情一直保持在巅峰的状态,yeah。
首先,我从中学就开始爱好的spain西班牙球队又赢了欧洲杯!
哈哈,真不愧我彻夜未眠只为赏君一战啊。 :)
我的爱人torres帅呆了对不对?
他的那个假动作传球助攻还真不是盖的。
半夜4点20分还在亢奋状态的我简直想呐喊啊啊啊啊啊啊!
太精彩了!给你一百个like! XD 
为了保持清醒,这一夜零食们成了我的陪伴。
hmmm okay, 又是和吃草计划背道而行我懂。
所以..
早餐我就吃得很健康有营养了咯。
然后,我似乎,爱上榴莲了。
hahahahahahhaha这令我厌恶了好久的味道,我竟然爱上?
什么峰回路转情路坎坷的情节嘛?
cheh。不过是真的有点好吃咧。哈哈哈。

哈哈哈很废的自言自语。
继上一次在鸡场街与durian cendol偶然相遇相识邂逅然后相爱之后。<---可以再恶心一点。
我和妹妹妈妈又自己制作了它。
哇,味道是真的好到beh tahan。
有了顶级榴莲的加持,一碗平凡的煎堆顿时身价百倍啦啦啦啦!
(ok stop,不要再打广告了好吗。)
好啦,总的来说。
活在当下就是给自己最好的礼物啊。
赞美上帝,我爱你。

 with love, joey.

No comments:

Post a Comment