Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 18 July 2012

嘻嘻嘻嘻,本小姐回来了!
顶着一头新发型的感觉很帅气。
为我的快刀斩乱麻拍拍手吧哈哈。


哈哈哈哈哈哈ok最近拍照我真的不喜欢正常地笑。
因为厌倦了。=^=
笑起来不够别人甜,不笑又不够别人cool。
算,我走搞怪路线希望有些不正常的民众和我一样不正常就好。:D
哎,真的很感恩上帝了解我是一个很贪新鲜的人,三分钟热度然后持久耐力又不够。
所以才吩咐发型师帮我剪这顶蘑菇头。
其实,我也只是叫他随便'修一下'而已。
哈哈是有点不舍得之前的长草啦。
但这颗蘑菇也很可爱一下咯咯咯咯~

哇是错觉吗?
我觉得自己很有女人味一下咧。
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA三八。

好啦,这篇是写来乱的哈哈。
纯粹想说我这几个星期实行的《宅女不出门大作战》很成功所以我很开心。 
主要完成的项目有:
#剪了个很喜欢的新发型
#迷路很久的绿茶终于归队了
#每天每餐都在吃好有营养的东西 \(^.^)/
#开始努力在学那难死人不偿命的software
#在路上偶遇旧朋友虽然我穿到很像auntie(这个值得开心咩?)-.-
#大肚腩开始有撤退的现象
#我的毛线围巾快要完成然后那是我很爱的蓝色
#看了几本sg很出名的escape杂志
#发觉自己在洗碗和折衣服方面有天分=^= (拽个头啊你?)
#中学同窗五年的好友终于和我同一所大学
#亲爱的弟弟要回来所以我要做好多料理肥死他
#纽西兰离我越来越近了yeah
#youtube教会我很多很高级又好用英文单词哈哈哈
#家里有看不完的饮食杂志
#我的大男人依然那么可爱虽然有时这座冰山真的冷得我穿羽绒都会打喷嚏=P
#去了一个很好玩的architectural workshop虽然没能笑到最后
#吃到干爹种的番薯和玉米超好吃
#顽固的痘痘不见liao
#与macaroon和scone相见欢
#每星期日都能去敬拜赞美感谢上帝的恩典
#还有很多很多陆续要来的。
哈哈哈,我的假期过了一半,还算充实。
接下来我要分秒必争,而现在要做的,就是睡美容觉!
yeah, praise the Lord and have a nice dream 
Good night world =)

hana,  smile-lah! XD

No comments:

Post a Comment