Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 14 July 2012

整型记。

赞美主,顺利帮我完成了一场整型手术。
哈哈哈哈,整哪里?
整那颗有事没事无病呻吟结果毛病一大堆的心!
吼,现在是怎样?
拥有了一切美好的事物还不满足吗?=^=
把走形了的肉瘤除掉,剩下的依旧是我那颗最真挚最可爱(okay这个可以选择省略XD)的部分。:)
主治医生是上帝,天使护士是我爸。
我只能说,我爸真人不露相。
我太有眼不识泰山了哈哈哈哈。
我没想过,可以和最亲爱的爸爸畅谈一两个小时。
可能是因为,小时候爸爸对我超严格超严肃,很凶很管我的一切大小事吧。
但在骨子里,我爸真的超级搞笑。
所以说,再大男人的男人,在心爱的人面前,其实他们还只是个很可爱的孩子而已哈哈。
从他的口中说出的最遗憾,竟然是小时候没能让我学乐器。
T.T 没关系啦daddy,我可能没当音乐气质少女的缘分咯。
没有音乐我当起演讲高手和运动健将也不错的嘛wahahhahahaXD
(假假很厉害其实也只是半桶水而已=P)
回了外婆家一趟。
刚好外婆做着我最爱吃的客家菜粄- 一种面皮软软的,馅料藏着很多豆腐咸菜虾米的小吃。
结果接下来的三餐很明显我只是吃它而已咯。
哈哈我应该有半年没吃了吧,好好吃。♥
 
很像小鸭hor?
很肯定地告诉你,我把它们都嗑完了。/.\
我妈说她学了老半天还没能把外婆那炉火纯青的功夫学起来。
所以我决定挑战一下青出于蓝这个成语,看看会不会比我妈厉害。
哈哈哈哈哈,结果答案是,不可能。
做菜粄这回事,我还是坐着乖乖等着吃好了。=P
一个字,赞!:)
yeah, 赞美主。
一想到这一个月半都有时间回外婆家/去阿姨家/去干爹家/纯粹呆在家就很开心。
 当宅女我最在行了哈哈。
 打击脂肪大作战正式开始!
Roarrrrrr :D

因为当你把世界看成美好的,
那些不完美自然而然都抛到九霄云外了啊!:)







 

No comments:

Post a Comment