Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 1 May 2012

心态,摆正。


诚心赞美主。
阔别了几天再回到暖暖的部落, 是幸福的。
各位白领蓝领红领上班族宅男宅女或是同学们,劳动节快乐!
其实也只是难得的假期快乐啦,呵呵。 =)
这几天忙着练习彩排,彩排练习了又在练习彩排。
呵,日子是忙的, 却是愉快的。 ^^
我发觉啊,原来我的身体里存在着唱快歌跳快舞的细胞呢。
是体型变轻盈了,所以唱起歌来不会气喘,跳起舞来不会笨重?
哈哈,感谢上帝。
虽然总彩排的评语不是很好,演出不是很理想。
但大家还是尽力了,毕竟那么大大大的舞台,任谁也会紧张地不知所措吧。
没有被淘汰,接下来我们就要加三倍五倍一百倍的努力才行!XD
513, 我们期待你!
观众们敬请期待吧! =)



Mr. right。
我们再努力一些,再求主赐给我们更大的力量。
我们再盼望久一些,我们再渴望了解多一些。 
我们再祷告多一些,再希望别人祝福满一些。
我们再等时间长一些,我们再增进感情深一些。
好吗?
想未来,而不是现在。
想稳定,而不是一时的感觉。
赞美主耶稣,我会等待。
我会很有耐心地等待,只要是你为我拣选的。
我会更更更成熟,更更更专注,更更更理智地妥善处理每一件事。
我要更坚定自己,才有资格去爱别人。
期待上帝来轻敲我心门,然后带着我的那位mr. right来到我面前的那一天。
此时此刻,正是我为那一天所做准备的。
我们不为现在,我们求未来。
Mr.right, 我们一起加油! =)


如果你问我,为什么那么爱主耶稣爱上帝?
我会回答你,因为上帝爱我。
以前,现在和未来都那么义无反顾的爱着。
祷告的力量,我们不能忽视。
最最高兴的,就是那祷告的事项实现了啊。
我爸我妈,不但不反对,还说只要我快乐,只要那宗教能给我力量,就去吧。
看啊,这不是恩典是什么?
哈哈。
有上帝的日子,越来越快乐,越来越幸福。
信主,是我这辈子,做过最荣耀的事情。
Amen!

with tonnes of love, joey.




No comments:

Post a Comment