Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 5 May 2012

偶尔的碎碎念。


于是,我很用力地向上帝祷告祈求。
希望我的任何言语不会夹带着任何的不明朗或误解。
然后,事情就很自然地延展开来了。
顺其自然,大概就是这样。
不需凡人做作捏造的心机,不用任何虚幻的花言巧语,不加什么修饰遮掩。
话, 是这样的淳朴,我收到了。=)
感谢上帝,昨晚的睡不好并没有把美美的今天给弄垮。
哈囖星期六,哈囖部落!*\(^.^)/* 撒花!
哈哈,久违了,我的爵士鼓课!



练完鼓我就和室友去叹早餐。
哈哈,这是店里的招牌三文治。
嗯,不错吃,不过我做的会更好料!
哈哈。
室友负责把火腿和面包扫清光,而我就hiakhiakhiak。
乖乖地把里头的番茄洋葱生菜黄瓜起司鸡蛋吃完。
give me five , 合作无间!teeheee =)
过后叫了杯香蕉牛奶冰沙。
霎时间,令这么一个感性的我想到了远在他方的家。的厨房。里面的搅拌机。
啊,我是一个多么有文艺气息的诗人啊。
我吐!! !!
(嚎啕大哭当中)
我要下厨啦啦啦啦,唉。
每天只能吃不能做,真的很纳闷。
出去吃东西的时候又总是那么多要求,我也不想的。

就在那天。
老板我要一碗鱼片米粉,可是不要油葱不要辣椒不要蒜头不要胡椒粉。
米粉少一点,多一点菜和番茄。谢谢。
小姐,酱给你一碗清汤配米粉要吗?
可是我还想要鱼片哦。
这时的我不敢正视那头上快要冒烟的老板。
由于他手上拿着一把不算锐利但足以把我砍成几块拿来熬汤头的菜刀。
所以我就很gentlemen的跟他说。
ok啊,你要放什么都可以。
可是如果方便你还是什么都不放好了。
过后我就连飞都没有酱快的速度逃离现场。
哈哈哈,很烦有没有?
这就是不能自己下厨的坏处,其实我也不想麻烦别人啊。
hmmm.可是那些配料真的很不健康嘛。
算,我一整年吃草和麦片好了。 >。<'''

这个星期,很颠簸很多转折很沮丧但很振奋。
那些看起来可以把我踹到的小挫折们,已经被最真最活的上帝给惩治了。
哈哈赞美主!
还有,很谢谢你啦,我的maid!=3
你的关心我都收到啦,但称赞的话不能说太多,不然会很腻。
哈哈,faham faham cukup laa ni. =P
明天加油, 每天加油, 我们一起加油!yeah!

No comments:

Post a Comment