Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 24 May 2012

这一篇,没有主题。

部落部落,让妈咪给你一些心理建设。
之后的这几天,我可能没有时间陪你了。
我可能会很忙,会找不到人影,会无缘无故不见,也可能无缘无故又出现。
哈哈,因为我说过啊,我就好像一个史上最前卫无比压力锅。
不把我卯足全力以高压力不懂多少Pascal压缩到最后一刻,我肚子里头的食物是不会熟的。
对对,我指的食物就是我的灵感我的动力和我的实践。
说白一点,就是我要专心做功课啦啦啦啦啦。
搞酱多pattern干什么?/.\
哈哈哈 !
因为当你的内心燃烧着一股炽热到沸点的希望之火时,上帝仿佛就在旁边加持着。
赞美主!
我的懒惰虫开始知难而退了,hiakhiakhiak!=)
所以我就告诉自己,没有什么事情难得倒我。
就算过程再艰辛,挫折有多难熬,失败有多么的令人讨厌,我都不怕。
只要我肯相信,我就能做到。
我最亲爱的prince,你也要大大大大大大力地加油,好吗?=)
说好一起努力一起奋斗一起有目标然后一起完成的。
我不要被拖着走,也不要拉着你走。
我要我们肩并着肩,手牵着手,一起走。
这样很浪漫有没有?
哇哈哈,好啦。
真的要加油了。
这一个final project, 看我怎么征服你!yeahhhhhh~ (有人又开始发疯了-。-''')
感谢你,我的阿爸父神。 ♥
我爱你,我的王子。

Love never ends. So does hope. ♥
 


No comments:

Post a Comment