Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 26 May 2012

把我掐死吧吧吧吧吧吧。

就是因为主太爱我,我才三番四次地得寸进尺。
对不起,我的上帝。
你又再再再一次地降下好大好大的恩典给我。
部落,求你快把我打死算了。
妈咪太好玩又懒惰,烂借口很多然后拖延的功夫日益进步。
进你个头啊,这种要不得的习惯你要来做什莫???
怎么办,为什么mood还不回来?
是不是真的要last minute你才肯罢休?
你可以收心养性一点吗wan joey???T.T
我的上帝,我真心赞美你。
从来我所求的,你都不会吝啬地给我,而且很懂很爱我。
就算我是那么的颓废到别人都看不下去,你还是把我这个女儿宠到天上去。
这个dream house的assignment,已经延期第二次了。
如果啊,不是我的阿爸父神在双眼注视着他那懒惰到恐怖的女儿,并早已预料她到交功课那天会交不上,然后偷偷敲一下lecturer的头叫他展期。
我想,现在在敲着键盘的自己,应该会死无全尸,无脸见爹娘了。
对不起,我的瞌睡虫这次吃了抗体。
必须付上很大的努力和决心才可以把它赶走,哈囖你可以走开吗?/.\

我的乐观,你这次真的有点乐到太过火了。
okay,深呼吸, 1.....2......3........
告诉自己,可以的你可以的。
上帝和你一起,把负面的东西都赶走!!!!!!!!
wan joey,醒醒吧你!!!(肩膀被摇晃到天花乱坠-.-) 
上帝,我爱你。 ♥

你如果不开始专心,就五天不能喝绿茶!!!让那不被溶解的脂肪把你肥死吧~~~~=^=
 


No comments:

Post a Comment