Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 3 May 2012

小东西.


I'm coming home, coming home, tell the world I'm coming home.
太爱这首歌了,怎么办?
holla部落,我回来啦!=]
赞美上帝,我把压力先生砍成好几段了。 
谢谢啦,一个特别的你。^.*

星期二那天,我的白白猪大驾光临槟城来参加大学录取的面试。
有我是不是很幸福?
不必担心住宿食物,连面试的baju kurung我也一手包办了。
面试前一晚,就帮她辅导这个那个,该有的表情肢体,和一大堆面试要注意的东西。
哈哈,她是紧张到不行的。 XD

面试当天我比她还紧张,深怕来不及会拖延了报到时间。
但赞美主的恩典!
到了那里还有时间给我们哈拉,顺便帮她消除紧张嘛。

面试完了,我就当个不算称职的小导游,带她吃东西。
嗯虽然这次的槟城一日游很短暂,但希望你能快乐。
祷告上帝,希望你能顺利被录取啦!=)
我的白白猪,加油!

今天是我们大学必修课之一,<售卖与行销技巧>的展销会。
我和天使好朋友们就卖了饰品。
因为,女生的钱最好赚了。 /.\
哈哈很好玩很轻松。
顺便还可以借机旷课一下。
本小姐设计的vintage梦幻唯美招牌。
hahaa!不要脸betul.


结果,要收档的时候,竟然给我发现这么笨的错误!
OMG. 我真的原谅不到我那头昏脑胀的思绪。
几天没睡是这样的啦。
小学英文老师,我对不起你。 T.T

这傻佬pika一直过来我们的档口车大炮。=P
然后总结是:
我买的比卖的还要多。
真是天生购物狂,你可以控制一下吗吗吗吗吗吗?>.<
不过我还真的很喜欢它们咧。
期待接下来带着穿着你们去上课!=)
松松短短的好可爱!
有气质到吗?有吗???XD
凡事感恩,数算神的恩典。
嗯, 加油各位!
=)
With love, joey.



No comments:

Post a Comment