Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 8 May 2012

握紧,那感觉。


因为只要我坚信,那是主为我安排的。
我就拥有满满的信心,去克服那所谓的困难艰辛。
感谢赞美上帝,我回来了。
那疲惫不堪的身体经过一夜好眠之后,恢复了好多好多元气。
圣经说,你们要休息,要知我是上帝。
哈哈,我是忙昏头了啦。


谢谢你,我的mr.right。=)
和你在一起的时候,很奇妙的踏实。
因为我就是一个那么迷糊粗心又搞不清楚状况只活在自己世界的懒惰虫啊。
细心认真又有安全感的男生我是真的抗拒不了啦。哈哈哈!
好一个超级无敌大花痴。/.\
快,把我的头大大力地打下去!XD
嗯,等候主来,等待那最好的时刻,等待那最适合最适当的一天。
期待着,上帝应许说‘可以’的一刻。
我就不顾形象不顾旁人冷眼不顾自己那庞大的体型与重量。
努力冲向我的mr.right,再给个koala bear的大熊抱。
然后以能写进guinness world record的声量大喊:yeahhhh你是我的princeeeeeeee!!!!!!!!
哈哈哈。
偶像剧偶像剧。是看傻了是不是?-.-'''
给我回来啊啊啊啊啊啊!
是啦。♥
最近好开心,好多好多小细节在重复提醒着自己‘你是幸福的。’
就好比说无意间吃到很很很令人抓狂的好吃的salad。
O.M.G。
你可以想象那五颜六色五彩缤纷五花八门(成语用够了没?-.-)的蔬菜搭在一起的完美吗?
不要和我说不可以。
哈哈,请叫我吃草的小绵羊!=)
赞美上帝, 发明了这般既能满足味蕾又没什么卡路里吃了也不会有罪恶感的食物!
yeahh! ^.^ v

 

爱是恒久忍耐、又有恩慈。
爱是不嫉妒.爱是不自夸.不张狂。
不作害羞的事.不求自己的益处。
不轻易发怒.不计算人的恶。
不喜欢不义.只喜欢真理。
凡事包容.凡事相信.凡事盼望.凡事忍耐。
爱是永不止息。: 哥林多前书13章4-8节 
 
当你失去一件你以为很重要的东西时,别忘了仰望神。
痛苦伤心是一时的,但主的恩典是永恒的。
你祈求的未必最好,主加冕才是最适合你的。
嗯,mr.RIGHT, 我们一起加油!^.^

with lotsa love, joey












 
 
 
Love is like a garden.
We both are the land.
God savours us as sunlight.
And feeling supplies us with oxygen.
To cultivate the land,to harvest the garden.
Shall we wait for time as our nutrient.
Mr.right,let's hope,let's pray.
For the eternal fruition.
Somewhere,somehow,and there I see YOU.
♥  =)

No comments:

Post a Comment