Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 28 April 2012

告诉我,我很正常。



holla 部落!
感谢主,大爱这下着纷纷细雨的星期六。
我说,早睡早起身体好,真的不是骗人的。=)
很精神很fresh , 好想到青草地上疯狂的奔跑啦!
真是疯了,动态运动不适合你啦,不然一层一层的肌肉就会卷土重来了!
哈哈, 好啦,知道自己只能做些有氧运动。 瑜伽耶耶耶!


其实我很好奇,自己怎么可以那么自恋,有时。
哈哈哈那种程度是, 会令周遭的人们抓狂到不行。
然后不耐烦地向我大吼 : "WAN JOEYYYYYYYY stop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
举例来说,我拍了照片之后,我就会逼着我的系友们看,然后一定要用很夸张的表情赞好看!
不然恐怕我会像孤魂野鬼一样对他们纠缠不清。
建筑系男生居多,女生自然会比较吃香啊。
但换作我是他们,我应该会撞墙。
哈哈,赞美主!
和你们相处的每一天都很快乐,乐此不疲。
大家,学业功课活动爱情都要满满的加油啊!


是上帝编写我们相遇的情节啊。
大爱你们每一个人。
嘴巴吃不停说不停笑不停的感觉,我喜欢!
开天辟地说到意犹未尽最后还依依不舍。
你们真的是太可爱了啦,感谢上帝赐我这么投契的姐妹。:)


要怎么说出此刻矛盾的心情呢?
文字敲出来好像也表达不了。
顺其自然,好像说得太简单了。
你喜欢的人原来好像也在注意着你。
甚至比你注意他还要多。
啊,这是我的错觉吗?
还是很害怕很害怕。
很不知所措。
想想,自己又不是什么没恋爱经验的纯情少女。
二十了也 ,怕什么大头鬼啦?/.\
唉,前一阵子把自己想得太勇敢了。
贸贸然向心仪对象大大声告白,还把自己逼死到墙角去,不堪回首。
还差一点失去一个最了解我的好朋友。
但现在,是因为受伤了,所以害怕吗?
还是因为这个他太接近你所渴求的完美了?
是因为你向上帝列出的条件,他几乎都击中了?
我要疯了,真的真的要疯了。=(
上帝,害怕的时候我就向你祷告,祷告后真的真的会很心安。
所以,今晚。
我期待所发生的。
Amen!



No comments:

Post a Comment