Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 12 May 2012

我,大步大步地走。:)

大家好。
欢迎来到joey airlines。
您乘搭的班机将飞往幸福云端的国度·。
请系好您的安全带,摆个最舒适的姿势,露出见牙不见眼的微笑。
我们,带着喜悦期盼的心情出发吧!=)
哈哈很可爱有没有?
我的头/脑袋/心脏/任何器官现在都不能如常的操作。
因为啊,被好多甜甜腻腻的不明物体裹附着,不能呼吸。
O.M.G wan joey你可以再高调一点。
Hmmm , 好,那我收敛一下。
Ekhemmm (清一清我那清脆的嗓音), 句型重组一次。
开始...
因为啊, 我的全身上下好像被定格了一样,动弹不得。
只能好像古时代前辈们从中国被卖猪仔到南洋一样, 欲罢不能,只能屈服于践踏人权的坏人脚下。
哇,这听起来和在饮料里被下了毒好像没两样,很残暴。
不是啦啦啦,什么烂比喻嘛。
简直和原先要表达的意义差几千公里咯,你发什么神经了?=P
哈哈哈,都说了几百遍了。
我就是那么的有文艺气息啦,骗吃骗吃在这里秀一下历史而已。
heheee, 嗯, 我是真的沦陷了。XD
so sweeeeeeettttt :D
你这个秀逗的人类,真是一个令人beh tahan的花痴。
哈哈哈,是啊我承认啊。(很拽很不要脸的表情=^=)
你能想象吗?
那些些一系列只会在偶像剧里出现的情节(重点是主角一定是要男的帅女的美T.T), 竟然活生生的发生在你身上。
瞬间,你只看见好多好多一闪一闪亮晶晶的火花在你眼前掠过。
接着,你向上帝祈求了好久自己梦寐以求了好久的他,竟然在你还没变成死猪昏昏欲睡的时候出现。
背着吉他弹着你最爱的歌曲,哄你入睡。
这一幕,我是真的哭了。
很感动很有感觉的哭了。
我何德何能,配得上这么一个完美的你来无条件地爱我?
最亲爱的上帝,谢谢你。
亲手牵着我的mr.right,把他带到我的面前,很自然很风淡云清的。
我看见了,你为你心爱的女儿所拣选的他。
我在盼望,点头的那一刻,是多么的令人雀跃。
就在不远了?嗯那一刻,应该不远了。



有feel hor? XD
很古色古香的一间餐厅




美女!



我的柠檬绿茶 :)
好吃到要我胖十公斤我也愿意的homemade pizza.

我最爱的Michelle~ ♥
最可爱的grace :)
开动!=P
EHONG,不要扮cool啦。XD



过后续摊的甜品。
超级无敌大好吃之玉米芋圆冰
然后,上帝对我满满的的爱,不只是托付在一个人身上。
我看见,好多人疼我宠我。
我能感觉,这喜悦。=)
能够五代同堂的日子所剩无几,所以我好珍惜。
期待下一次的outing,我最爱的senior们! ♥
赞美主,我爱你!^.*

with lots lots lots of love, joey ♥


No comments:

Post a Comment